|
کدخبر: 202017

قیمت تقریبی آیفون ۱۳ در ایران چقدر خواهد بود؟

فناوری قیمت تقریبی آیفون ۱۳ در ایران چقدر خواهد بود؟

شاید مهم‌ترین نکته‌ای طرفداران ایرانی اپل، بعد از معرفی آیفون ۱۳ به آن فکر می‌کنند، قیمت مدل‌های مختلف آن در ایران باشد. می‌دانیم که فارغ از بالا بردن نرخ دلار در ایران، مسائل و مشکلات دیگر، سبب می‌شود که آیفون با قیمت نجومی‌تری وارد بازار کشور شود. انتظار داریم که قیمت آیفون ۱۳ مانند سال گذشته بوده و با یک تغییر چند میلیون تومانی با احتساب قیمت دلاری آن‌ها، در داخل کشور وجود داشته باشد.

 ایفون ۱۲ در شرایط وارد بازار ایران شده بود که قیمت دلار به‌صورت نابسمانی بالا رفته و حتی قیمت‌های بالای ۵۰ میلیون تومان را نیز برای قیمت ایفون ۱۲ پرو مکس تجربه کردیم.

احتمالا این روند کمی دچار تغییر و تحول خواهد شد و با ثبات نسبی بازار در این بازه زمانی، احتمالا قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن، نزدیک به ۴۰ میلیون تومان خواهد بود. شما می‌توانید مدل‌های مختلف آیفون جدید را به‌صورت اقساطی و با شرایط بهتری خریداری کرده و نگرانی چندانی از قیمت آن نداشته باشید. خرید اقساطی به شما کمک کند که روند پرداخت ماهیانه آن، برای‌تان راحت‌تر باشد و حتی شرایط ایده‌آلی همراه با تعیین پیش پرداخت و تعداد اقساط آن نیز تجربه کنید.

خرید اقساطی ایفون ۱۲ تجربه‌ای خوب و اثبات شده

با توجه به اینکه خریداران و طرفداران گوشی‌های آیفون، توانستند که ایفون ۱۲ و مدل‌های مختلف آن را به‌صورت اقساطی از بازرگانی سیب خریداری کنند، همین تجربه خوب و اثبات شده می‌تواند با نسخه‌های جدید گوشی‌های آیفون نیز ادامه پیدا کند. قیمت‌گذاری این سری تقریبا هیچ تفاوتی با سال گذشته ندارد و می‌تواند مدل‌های گذشته و با ترکیب رنگی تقریبا مشابه را امسال هم داشته باشید. بنابراین، کافی است که قیمت‌های آیفون ۱۲ رو چک کرده و با تغییر یک الی دو میلیون تومانی، برآوردهای خود را انجام دهید.

آیفون ۱۳ با امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد و اپل سعی کرده است که تغییرات خوبی را امسال برای نسخه سیزدهم آن در نظر بگیرد. آیفون جدید از حالت فیلم‌برداری جدید سینمایی بهره می‌برد و می‌توانید مانند یک فیلم‌بردار حرفه‌ای از آن استفاده کنید. تقریبا با همان قیمت ایفون ۱۲ پرو مکس و دیگر مدل‌های آن، امکانات بهتری دریافت خواهید کرد و حتی پوشش فناوری 5G نیز به واسطه عقد قرارداد با اپراتورهای مختلف در بیش از ۶۰ کشور جهان، بهینه‌سازی خوبی داشته است. تراشه، تقریبا به‌عنوان مهم‌ترین تغییر در این سری یاد می‌شود.

پرداخت قیمت آیفون ۱۳ به‌صورت اقساطی

آیفون ۱۳ با تمامی مدل‌های آن و مخصوصا مدل ۱ ترابایتی را می‌توانید با شرایط بسیار مناسبی از بازرگانی سیب دریافت کنید. شما تنها به یک کارت شناسایی و دسته چک نیاز دارید تا بدون پرداخت کل قیمت آیفون ۱۳، صاحب آن شوید. تنها کافی است که حداقل ۴۰ درصد از مبلغ را ابتدا پرداخت کرده و مابقی را طی اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. می‌توانید برآورد خوبی از مبلغ هر قسط و قیمت نهایی تمام شده داشته و سپس بهترین تصمیم‌گیری را در این زمینه داشته باشید. آیفون ۱۳ در طرح‌های لوکس و با کیفیتی ارائه شده است و می‌توانید از طراحی آن با ناچ کوچک‌تر لذت ببرید.

آیفون ۱۳ تمام امکانات آیفون ۱۲ را به‌صورت بهینه‌سازی شده در اختیار شما قرار می‌دهد. تراشه A15 Bionic آن هم‌اکنون تا ۵۰ درصد قدرت بیشتر گرافیکی را نسبت به همتایان خود در گوشی‌های اندرویدی ارائه می‌دهد. اپل با این تراشه توانسته است که صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به اوج خود رسانده و در نتیجه، علیرغم قطعات پیشرفته مانند فناوری 5G صفحه نمایش پیشرفته ۱۲۰ هرتزی در آن، مصرف باتری کمتر شده است و می‌توانید عمر باتری بهتری را هم دریافت کنید.

پرداخت قیمت آیفون ۱۳ به‌صورت اقساطی

تجربه عکس‌برداری حرفه‌ای با آیفون ۱۳

دوربین آیفون ۱۳ این‌بار میزبانی برای قابلیت‌های متنوع در بخش فیلم‌برداری نیز خواهد بود. هم‌اکنون فیلم‌برداری 4K‌ را می‌توانید با امکان فوکوس متغیر در هنگام ضبط بهره برده و خلاقیت‌های بیشتری را هنگام تولید محتوا برای خود داشته باشید. اپل در طی رویداد خود، مانور زیادی روی این بخش داشته و آن را به یک ویدیو سینمایی که توسط کارگردان هالیوودی و برنده جایزه اسکار تهیه شده بود، نشان داد. همین امکانات فوق پیشرفته در کنار باتری با ظرفیت بهتر و ماندگاری عالی، سبب شده است که قیمت آیفون ۱۳ ارزش بالایی داشته باشد و مخصوصا با خرید اقساطی آن از طریق بازرگانی سیب، می‌توانید بهترین تجربه را از خرید خود کسب کنید.

صفحه نمایش OLED و ۱۲۰ هرتزی خارق‌العاده

اپل همان‌طور که قول داده بود، از یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی برای تمام مدل‌های سری ۱۳ آیفون استفاده کرده است. با نگاهی به ایفون ۱۲ متوجه می‌شویم که تغییرات زیادی در این بخش صورت گرفته است و نرخ تازه‌سازی بالا، سبب می‌شود که تماشای فیلم، تجربه بازی و حتی گشت و گذار در رابط کاربری iOS لذت بیشتری برای کاربران داشته باشد و حالت نرم‌تری را در این گوشی شاهد هستیم. آیفون ۱۳ محصول همه جانبه‌ای است که چندین سال نیازهای شما را برطرف خواهد کرد و حتی نیازی به خرید مجدد گوشی در طی سه الی چهار سال آینده نخواهید داشت.

بازرگانی سیب، یک شرایط ایده‌آل برای علاقه‌مندان اپل و آیفون فراهم کرده است تا قیمت آیفون ۱۳ دیگر برای‌شان ترسی را ایجاد نکند. کافی است که مبلغی کمتر از نصف گوشی را پرداخت کرده و مابقی آن را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید. این شرایط برای همه فراهم شده است و می‌توانید در زمان‌های دلخواه و کمتر از یک ربع، مراحل نهایی خرید را طی کنید. فراموش نکنید که این شرایط برای مدل‌های آیفون ۱۳ و حتی اپل واچ ۷ معرفی شده در این رویداد نیز فراهم شده است.

مشخصات فنی قدرتمند آیفون ۱۳

مشخصات فنی قدرتمند آیفون ۱۳

در دوره‌ای تکنولوژی که تقریبا همه چیز به سمت تکامل پیش می‌رود، تغییر امری سخت محسوب می‌شود. گوشی‌ها دیگر مانند گذاشته نمی‌توانند فناوری آن ‌چنانی را در مشخصات فنی خودشان ایجاد کنند. اپل روند خوبی را داشته است و همواره سعی کرده است که تغییرات خوبی را حتی نسبت به سال گذشته در عملکرد گوشی‌های خود ایجاد کند. 

تراشه A15 Bionic بهترین تغییری بود که اپل برای امسال در نظر گرفته است و با افزایش دوباره تعداد ترانزیستورهای به کار رفته در آن، توانست که میزان مصرف بهینه انرژی را بازهم بهبود داده و به باتری گوشی کمک کند که شرایط بهتری در حد یک روز کامل شارژ داشته باشد. این تراشه چه در زمینه گرافیکی و چه در زمینه سرعت و قدرت پردازنده مرکزی، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و توانست که در طی رویداد معرفی گوشی، نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

حال دیگر می‌دانیم که گوشی‌های آیفون ۱۳ می‌توانند امسال عملکرد قدرتمندی مانند سال گذشته داشته باشند و کاملا قابل رقابت با گوشی‌های اندرویدی هستند. شرایط لازم برای خریداری آسان و بدون دغدغه طرفداران اپل توسط بازرگانی سیب فراهم شده است و می‌توانید با تعیین مبلغ پیش پرداخت با توجه به وسع خود، اقدام به خرید مدل‌های مختلف آیفون ۱۳ و همچنین رنگ‌های متنوع آن کنید. می‌دانیم که نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۲۵۶ گیگابایتی در کنار نسخه ۱ ترابایتی برای مدل‌های پرو و پرو مکس ارائه خواهند شد و باتوجه به قیمت ایفون ۱۲ پرو مکس و دیگر مدل‌های ایفون ۱۲ می‌توانید یک تخمین خوب از روند قیمت‌های امسال نیز داشته باشید. بنابراین، بدون نگرانی، می‌توانید آماده یک خرید آسان و با رضایت کامل از بازرگانی سیب شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها