|
کدخبر: 200304

تمام مشخصاد گوشی ۵G جدید نوکیا فاش شد + قیمت

یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «رولند کوانت»، در توییتی مشخصات، رندرها و قیمت نوکیا G۵۰ ۵G را به اشتراک گذاشته است.

فناوری تمام مشخصاد گوشی ۵G جدید نوکیا فاش شد + قیمت

نوکیا G۵۰ ۵G از یک پنل ۶.۸۲ اینچی IPS فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. قلب تپنده گوشی جدید نوکیا چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ است که احتمالا ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند.

در پنل پشتی گوشی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند که می‌تواند ویدیوهایی با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. نوکیا G۵۰ ۵G با سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شود و تا ۲ سال ارتقا سیستم عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

ظرفیت باتری این دستگاه ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است. نوکیا G۵۰ ۵G از وای‌فای ۵، بلوتوث ۵، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، NFC و اسکنر اثر انگشت بهره‌ می‌برد. شایان ذکر است که این اسکنر در دکمه پاور روی فریم تعبیه می‌شود. همچنین وزن گوشی جدید نوکیا ۱۹۰ گرم و ضخامت آن ۸.۸۵ میلی‌متر است.

گوشی جدید نوکیا با قیمت ۲۷۰ یورو (حدود ۸،۵۰۰،۰۰۰ تومان) و در رنگ‌های آبی و رزگلد عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در ماه جاری میلادی معرفی شود و در کشورهای مختلف به فروش برسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر