|
کدخبر: 196241

رونمایی از این گوشی ها در آینده نزدیک

گوگل چندین هفته پیش گوشی‌های پیکسل ۶ و ۶ پرو را به نمایش گذاشت و بخشی از مشخصات آن‌ها مانند تراشه اختصاصی تنسور را اعلام کرد. گوگل گفته برای آشنایی کامل با این محصولات باید تا پاییز صبر کنیم اما حالا یک منبع می‌گوید این کمپانی در اواخر شهریور و پیش از مراسم معرفی سری آیفون ۱۳ دست به معرفی کامل آن‌ها می‌زند.

فناوری رونمایی از این گوشی ها در آینده نزدیک

طبق گفته منبعی به نام «Panda is Bald» در شبکه اجتماعی چینی ویبو، گوشی‌های سری پیکسل ۶ در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) بطور کامل معرفی می‌شوند، در حالی که باید منتظر معرفی سری آیفون ۱۳ در تاریخ ۲۴ شهریور باشیم. باید به این موضوع اشاره کنیم که تاریخ‌های یاد شده احتمالا مربوط به منطقه زمانی چین می‌شوند، بنابراین شاید چنین مراسم‌هایی یک روز زودتر برگزار شوند.

در گذشته گزارشی از احتمال عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۳ در تاریخ ۲۶ شهریور خبر داده بود، هرچند یکی از منابع معتبر حوزه فناوری به نام «جان پراسر» می‌گوید این محصولات در تاریخ ۲ مهر در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

با توجه به چنین گزارش‌هایی، بنظر می‌رسد سپتامبر (شهریور - مهر) ماه هیجان‌انگیزی باشد. گوگل سال گذشته میلادی در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ۱۳۹۹) از پیکسل ۵ رونمایی کرد، با این حال معرفی و عرضه زودتر نسل آینده‌اش منطقی به نظر می‌رسد.

گوشی-گوگل۱

پیکسل ۶ و ۶ پرو تفاوت‌های زیادی با پیکسل ۵ دارند و گوشی‌های پرچمدار با مشخصات فنی قدرتمند و طراحی جذاب به حساب می‌آیند. بنابراین گوگل احتمالا می‌خواهد امسال به صورت مستقیم با آیفون‌های اپل رقابت کند.

گوگل این محصولات را با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، تراشه انحصاری تنسور، دوربین‌های باکیفیت، مودم ۵G سامسونگ و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی روانه بازار می‌کند.

در نهایت باید بگوییم که نمی‌توان بطور کامل به تاریخ ۲۳ شهریور اطمینان کرد و باید منتظر اعلام رسمی گوگل بمانیم. این موضوع درباره مراسم اپل هم صادق است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها