|
کدخبر: 193009

با گوشی جدید سامسونگ آشنا شوید + قیمت

اخیرا تصاویر و خصوصیاتی از مدل جدید گوشی A03s سامسونگ منتشر شده است.

فناوری با گوشی جدید سامسونگ آشنا شوید + قیمت

در ماه می، یک منبع موثق چینی اعلام کرد رندر‌های CAD سامسونگ Galaxy A۰۳‌های آینده را به اشتراک گذاشت.

. این تلفن هوشمند هفته گذشته در کنسول Google Play مشاهده شد و صفحه پشتیبانی آن ماه گذشته در وب سایت Samsung India فعال شد. در حال حاضر، ۹۱mobiles تصاویر مطبوعاتی Galaxy A۰۳s را به اشتراک گذاشته است، که نشان می‌دهد راه اندازی آن چندان دور نیست.

خصوصیات لو رفته نشان می‌دهد که Samsung Galaxy A۰۳s در سه رنگ سفید، مشکی و آبی عرضه می‌شود. قسمت جلویی گوشی دارای صفحه نمایش ناچ قطره‌ای است. قسمت پشتی پلی کربنات گوشی دارای یک دوربین سه گانه و یک فلاش LED است. همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ است و از قبل با سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر One UI ۳.۱ نصب خواهد شد. این دستگاه از چیپست Helio G۳۵ و حداکثر ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این تلفن ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به کاربران ارائه دهد و با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کار کند که می‌تواند از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی کند. برای عکاسی، ممکن است یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه ۱۳ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) + ۲ مگاپیکسلی (عمق) در پشت داشته باشد.

قیمت گوشی جدید سامسونگ چقدر است؟

در نشتی اخیر ادعا شده است که نسخه ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی گوشی ۱۵۰ یورو (۱۷۷ دلار پوند) قیمت دارد. در مورد قیمت سایر انواع A۰۳s هیچ صحبتی نشده است. پیش از این شرکت سامسونگ از یک گوشی هوشمند کوچک تاشو به نام گلکسیZ3 رونمایی کرد. گفتنی است این گوشی دارای یک سیستم دوربین دوگانه و یک صفحه بیرونی بزرگ بوده و  از قلم SPen پشتیبانی می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر