|
کدخبر: 191612

هدیه گرانقیمت شیائومی به مدال آوران هندی!

مدال‌آوران هندی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ قرار است از طرف شیائومی، گران‌قیمت‌ترین پرچم‌دار‌ آن یعنی می ۱۱ اولترا و همچنین گوشی میان‌رده می ۱۱ ایکس دریافت کنند.

هم‌زمان با پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در روز ۱۷ مرداد، مانو کومار جین، مدیر عامل شیائومی هند، اعلام کرد که شرکت او گوشی‌های هوشمند می ۱۱ اولترا و می ۱۱ ایکس را به مدال‌آوران هندی اهدا می‌کند.

می ۱۱ اولترا با مجموعه‌ای از قابلیت‌های سطح بالا، شگفت‌انگیزترین پرچم‌دار شیائومی است که قیمت پریمیوم آن، این گوشی را در سطح گوشی‌های بالا رده وان پلاس ۹ پرو و سامسونگ گلکسی S۲۱ اولترا قرار می‌دهد.

هند موفق شد در المپیک امسال به ۷ مدال دست پیدا کند. طبق اعلام شیائومی هند،‌ شش نفر از مدال‌آوران تیم المپیک هند می ۱۱ اولترا و تمام بازیکنان تیم ملی هاکی هند می ۱۱ ایکس دریافت خواهند کرد.

 مشخصات کامل شیائومی می ۱۱ اولترا

 گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونگ تأییدیه‌ی FCC را دریافت کردند

می ۱۱ ایکس شیائومی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز اولد Full HD، دوربین‌های پشتی ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۲۹ میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع ۳۳ واتی است.

می ۱۱ اولترا از این فراتر رفته و با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، پنل ۱۲۰ هرتز اولد QHD، دوربین‌های پشتی ۵۰، ۴۸ و ۴۸ مگاپیکسلی به همراه صفحه‌نمایش کوچکی برای سلفی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ سیمی و بی‌سیم ۶۷ واتی عرضه شده است. می ۱۱ اولترا اولین گوشی شیائومی با استاندارد ضد آب IP۶۸ است.

می ۱۱ اولترا گران‌قیمت‌ترین گوشی شیائومی در هند است و با قیمتی معادل ۹۴۰ دلار در این کشور به فروش می‌رسد، اما می ۱۱ ایکس گوشی میان‌رده با قیمتی معادل ۴۰۰ دلار است.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها