|
کدخبر: 188741

رمزارزها به وراث می رسند؟

بخش مطبوعاتی برنامه فناوری ملی روسیه اعلام کرد که که متخصصان روسی سرویسی را برای انتقال اطلاعات مالی دیجیتالی در دست تهیه دارند که شهروندان می توانند ثروت خود را به صورت دیجیتالی برای وراث ذخیره نمایند.

فناوری رمزارزها به وراث می رسند؟

سازمان فناوری ملی روسیه اعلام کرد: «این مرکز با استفاده از فناوری بلاکچین یک سرویس کپسول زمان ایجاد می کند. این سرویس به شما امکان می دهد تا داده ها و دارایی های دیجیتالی را به صورت ایمن ذخیره کنید.

دیمیتری ایزوکوف مدیر این پروژه در گفت و گو با ریانووستی تصریح کرد: افراد می توانند تمام رمزهای عبور برای شبکه های اجتماعی گرفته تا کلیدهای کیف پول بیت کوین را پس از سال ها به وراث خود منتقل کنند.»

وی با بیان اینکه در حال حاضر وب سایت پروژه در حال توسعه است ، خاطرنشان کرد در آنجا کاربران می توانند تمام اطلاعات لازم را به صورت رمزگذاری شده با شرط انتقال آنها به افراد خاص پس از مدت زمان مشخص ذخیره کنند. حداقل دوره ذخیره اطلاعات شش ماه است.

پیشتر نیز اعلام شد که دانشمندان سلول حافظه جدیدی طراحی کرده‌اند که می‌تواند حجم بالایی از اطلاعات دیجیتال را با مصرف میزان کمی از انرژی در خود ذخیره کند.

دانشمندان بتازگی یک نمونه عملی از نوع جدیدی از سلول حافظه الکترونیکی که به حافظه جهانی (universal memory) معروف است، طراحی کرده‌اند.

این سلول حافظه با یک رویکرد مکانیک کوانتومی طراحی شده که می‌تواند همزمان با گردش الکترون‌ها، بازده انرژی سیستم را بهسازی کند.

درگذشت یکی از نهنگ های بیت کوین

لازم به ذکر هست که چند روز پیش بود که خبر درگذشت یکی از نهنگ های بیت کوین منتشر شد و این سوال ذهن همه را مشغول کرد که دارایی این نهنگ چه می شود؟ بر اساس گزارش ها مرسیا پاپسکو ،بیلیونر ۴۱ ساله رومانیایی بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین در اختیار داشت و اگر کسی به رمز شخصی پاپسکو دسترسی نداشته باشد، بیت کوین های او برای همیشه از دست می روند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها