|
کدخبر: 186743

این عطر با رایحه بنزین ساخته می شود!

شرکت فورد اخیرا اعلام کرد برای کسانی که خودروی برقی می‌خواهند و دلتنگ بوی بنزین می‌شوند، عطری با بوی بنزین می‌سازد.

 به نقل از ورج، فورد برای دارندگان وسایل نقلیه برقی که بوی سوخت‌های فسیلی را از دست می‌دهند، عطر عالی از بوی بنزین درست کرد. اگرچه Mach-Eau هرگز به فروش نخواهد رسید.

شما ۵۹ هزار دلار برای خودروی Ford Mustang Mach-E GT صرف کردید. حالا فکر کنید چه اتفاقی می‌افتد وقتی بخواهید ماشین جدید خود را به برق متصل کنید و آن بوی شیمیایی بنزین را از دست بدهید؟ به گفته فورد، شما می‌توانید آن را با "عطر عالی" الهام گرفته از بنزین به نام "Mach-Eau" جایگزین می‌کنید.

ساخت عطر Mach-Eau با رایحه بنزین

عطر Mach-Eau از نظر سنجی انجام شده توسط فورد در اروپا متولد شد که نشان می‌دهد از هر ۵ راننده، ۱ نفر وقتی به ماشین الکتریکی روی می‌آورد دل تنگ "بوی بنزین" خواهد شد. به طور طبیعی، فورد که می‌خواست ماشین‌های Light-Mach و F-۱۵۰ بیشتری را به بازار عرضه کند، به یک راه حل بویایی متوسل شد.

 

 

فورد عطری با بوی بنزین می سازد

فورد عطری با بوی بنزین می سازد

شرکت‌های فورد و Olfiction، شریک عطر فورد در Mach-Eau، می‌گویند که جدا از یادآوری بنزین، این عطر حاوی نت‌هایی است که یادآور ترکیب بنز آلدهید بادام، که بوی مربوط به فضای داخلی اتومبیل و پاراکرسول است را فراهم می‌کند. این مواد بیشتر با ترکیب زنجبیل آبی، اسطوخودوس، شمعدانی و چوب صندل به دست آمده است.

دنیای عطر، دنیایی بزرگ و هم مرز با هنر است، دنیایی که عمیق ترین و ژرف ترین احساسات، درونیات و خاطرات ما را فرا می خواند. اگر بخواهیم درباره تاریخچه عطر سخن بگوییم باید به دوران مصر باستان بازگردیم. جایی که مصریان هر روز در معابدشان، خدایان خود را با هدایایی معطر همچون گل و عود گرامی می داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها