|
کدخبر: 186012

این اپلیکیشن‌ های طراحی رایگان را از دست ندهید

می توانید از این برنامه‌ها برای ویراش تصاویر و ایجاد آثار هنری یا نقاشی‌های منحصر به فرد استفاده کنید. نه تنها این، بلکه این برنامه‌ها همچنین می‌توانند به شما در تسریع مهارت‌های طراحی خود کمک کنند. این به شما بستگی دارد که چگونه از این برنامه‌ها استفاده می‌کنید.

طراحی گرافیکی در تلفن‌های هوشمند بسیار ساده تر از کار بر روی رایانه است. تعداد زیادی نرم افزار ویندوز در اینترنت وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند به راحتی به همه ابزارهای نقاشی دسترسی پیدا کنید. با این حال، همه چیز در اندروید بسیار مشکل می‌شود. اینطور نمی‌باشد که برنامه‌های ترسیم برای اندروید وجود نداشته باشند، اما بیشتر آنها به‌صورت پرداختی هستند و فاقد ویژگی‌های مهم هستند. بنابراین، در این گزارش، ما تصمیم گرفته‌ایم تا برخی از بهترین برنامه‌های نقاشی و طراحی گرافیکی را برای اندروید، را بررسی کنیم.

می توانید از این برنامه‌ها برای ویراش تصاویر و ایجاد آثار هنری یا نقاشی‌های منحصر به فرد استفاده کنید. نه تنها این، بلکه این برنامه‌ها همچنین می‌توانند به شما در تسریع مهارت‌های طراحی خود کمک کنند. این به شما بستگی دارد که چگونه از این برنامه‌ها استفاده می‌کنید.

ibis Paint X.۱

اپلیکیشن-طراحی-۱

یکی از بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌های نقاشی اندرویدی است که در فروشگاه گوگل موجود است. نکته خوب این است که برای نصب و استفاده کاملا رایگان است. این برنامه برای تحقق نیازهای نقاشی شما دارای بسیاری از ویژگی‌ها می‌باشد. بیش از ۱۵۰ نوع ابزار نقاشی شامل برس، سایه، رنگ، شکل‌های طراحی و غیره وجود دارد.

 MediBang Paint.۲

اپلیکیشن-طراحی-۲

این یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین برنامه نقاشی و طراحی گرافیکی موجود در فروشگاه گوگل پلی اندروید است. حتی این برنامه به اندازه کافی توانایی رقابت با فتوشاپ را دارد. صدها ابزار و گزینه را فقط برای نقاشی ارائه می‌دهد. با این حال، شاید در ابتدا استفاده از این برنامه کمی پیچیده بنظر برسد که با کمی تمرین می‌توانید مهارت‌های خود را افزایش بدهید.

 ArtFlow.۳

اپلیکیشن-طراحی-۳

این برنامه ادعا می‌کند تلفن هوشمند شما را به یک صفحه طراحی دیجیتال تبدیل می‌کند.تاحدی هم، کاملا درست است.یادگیری و استفاده از این نرم افزار نسبتا آسان است و از ویژگی‌های غیرضروری برخوردار نیست.اگر درمورد سازگاری برنامه صحبت کنیم، از فایل‌های، PNGوJPG،PSD بر‌ای ویرایش و خروجی گرفتن پشتیبانی می‌کند.

 RoughAnimator.۴

اپلیکیشن-طراحی-۴

این برنامه تعداد خوبی از بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌ها را به خود اختصاص داده است.این برنامه به طور گسترده‌ای برای ایجاد انیمیشن ها، GIFها و موارد دیگر استفاده می‌شود. اگر مایل به ایجاد انیمیشن‌ها و کارهای ترسیم خود هستید، همین حالا نصب این برنامه را شروع کنید.

PaperOne.۵

اپلیکیشن-طراحی-۵

از این برنامه می‌توانید برای ویرایش‌های سریع و کوچک استفاده کنید، جزییات و تصاویر با وضوح بالا می‌توانند از طریق این برنامه طراحی ایجاد شوند. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و قطعاً بهترین برنامه طراحی برای اندروید است که می‌توانید تجربه داشتن آن را بر روی گوشی خود داشته باشید.

 Adobe Illustrator Draw.۶

اپلیکیشن-طراحی-۶

این یکی دیگر از برنامه‌های عالی نقاشی برای اندروید است که در فروشگاه گوگل پلی موجود است. نکته جالب در مورد برنامه این است که ویژگی‌های ویرایش زیادی را مانند ویرایش‌های مبتنی بر لایه، ویرایش روی کاغذ و غیره را به کاربران ارائه می‌دهد. با این وجود این برنامه برای مبتدیان مناسب نیست زیرا دارای موارد پیچیده زیادی است. با این وجود اگر یک فرد حرفه‌ای در دنیای ویرایش تصویر هستید، ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

 dotpict.۷

اپلیکیشن-طراحی-۷

یکی از بهترین و بی‌نظیرترین برنامه‌های طراحی گرافیکی اندروید است که هم اکنون می‌توانید از آن استفاده کنید. بهترین نکته در مورد این برنامه این است که ویرایشگر مبتنی بر پیکسل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در آن کاربران فقط باید جعبه‌های پیکسل مربوط به هر ویژگی را انتخاب و پر کنند. جدا از آن، همچنین به کاربران امکان می‌دهد مراحل را دوباره UNDO یا REDOنمایند.

MediBang Paint.۸

اپلیکیشن-طراحی-۸

اگر به دنبال بهترین برنامه نقاشی دیجیتال سبک وزن برای تلفن هوشمند اندرویدی خود هستید، ممکن است این بهترین انتخاب برای شما باشد.با این برنامه می‌توانید هر چیزی را ترسیم کنید. این برنامه ابزارهای خلاقانه مختلفی را برای ویرایش گران تصویر و هنرمندان طنز ارائه می‌دهد. برنامه دارای تعداد زیادی برس، قلم و پیش زمینه‌های از قبل ساخته شده است که کار طراحی را ساده و لذت بخش تر می‌نماید.

 Sketch – Draw & Paint.۹

اپلیکیشن-طراحی-۹

از شرکت موبایل سونی یکی دیگر از بهترین برنامه‌های طراحی برتر اندروید است که در فروشگاه گوگل پلی موجود است. این یک برنامه طراحی مناسب و معقول است که بسیاری از ویژگی‌های مختلف مانند انتخاب رنگ، انواع مختلف قلم مو، استیکرها و غیره را به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین، یکی دیگر از برنامه‌های عالی نقاشی برای اندروید است که می‌توانید در نظر بگیرید.

Sketchbook.۱۰

اپلیکیشن-طراحی-۱۰

اگر به دنبال یک برنامه طراحی اندروید هستید که براش‌های مختلف و ویژگی‌های مناسب و معقولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. نکته جالب در مورد این است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا حداکثر سه لایه، شش حالت ترکیبی و ۲۵۰٪ زوم را در هنگام طراحی داشته باشند. این موارد برای ساختن یک طرح کامل بسیار مورد نیاز است.

این ۱۰ برنامه شامل بهترین ابزارهای طراحی گرافیکی برای اندروید هستند که به راحتی می‌توانید آن را از کافه بازار یا گوگل پلی نصب کرده و به راحتی به طراحی بپردازید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر