|
کدخبر: 166965

ایفون ۱۳ با چه مشخصاتی به بازار می آید؟

گزارش هایی در فضای مجازی منتشر شده که خبر از اعمال تغییراتی در طراحی مدل جدید آیفون نسبت به سری های قبل دارند.

فناوری  ایفون ۱۳ با چه مشخصاتی به بازار می آید؟

 مدتی است از زمان فروش آیفون ۱۲ می‌گذرد و اپل قصد دارد گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود یعنی آیفون ۱۳ را نیز به زودی به بازار معرفی کند. به گفته تحلیلگران چهار نسخه از این تلفن روانه بازار می‌شود: آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس. اپل هنوز به تاریخ رونمایی از این گوشی جدید اشاره‌ای نکرده، ولی مدت‌ها است که جرئیاتی درباره این گوشی در اینترنت فاش می‌شود.

طراحی پانچ به جای ناچ

به تازگی، تصاویر جدیدی که از آیفون ۱۳ منتشر شده، ظاهری جدید از این گوشی را ارائه می‌دهد. سایت‌های فناوری گفتند که تصاویر درز کرده دو تغییر قابل توجه در شکل تلفن تولید شده توسط غول آمریکایی یعنی شرکت اپل را نشان می‌دهد. گفته شده که این گوشی از فناوری تشخیص چهره زیر نمایشگر استفاده کرده و طراحی آن به شکل پانچ به جای ناچ است.

ایفون-۱۳

در طراحی ناچ قسمت مشکی بالای صفحه نمایشگر شامل دوربین و سنسور‌هایی مانند حسگر نور، میکروفون صوتی و سایر موارد است. اپل برای اولین بار از طراحی ناچ در آیفون X استفاده کرده بود که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد. گفته شده در آیفون ۱۳، بریدگی نسبت به نسخه قبلی کوچک‌تر به نظر می‌رسد.

در مورد تغییر دوم، ایده اپل برای توزیع دوربین‌های پشت گوشی مدت زیادی طول کشید و کارشناسان بر این باورند که اپل ممکن است در قسمت جلویی گوشی از دو دوربین استفاده کند. هنوز چیزی در مورد تغییرات داخلی گوشی و ویژگی‌های جدیدی که علاقه‌مندان به آیفون انتظار دارند، مشخص نشده است.

از طرف دیگر، mysmartprice گفته که اندازه آیفون ۱۳ از نسخه قبلی آیفون ۱۲ کوچک‌تر است، اما با وجود صفحه‌ای که لبه به لبه رابط را پوشش می‌دهد، بیشتر از قبلی.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها