|
کدخبر: 153421

فروش لپ‌تاپ هم قسطی می شود؟

فروش لپ‌تاپ تا پایان سال اقساط یا لیزینگی می‌شود. رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اعلام این خبر گفت: به دنبال افزایش قیمت لپ‌تاپ و تبلت اتحادیه فناوران رایانه در نظر دارد شرکت‌ها یا فروشگاه‌های رایانه‌ای را به یک یا چند بانک جهت فروش لیزینگی لپ‌تاپ معرفی کند.

فناوری فروش لپ‌تاپ هم قسطی می شود؟

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به کلید خوردن طرح جدید فروش لپ‌تاپ گفت: به دنبال افزایش قیمت لپ‌تاپ اتحادیه فناوران رایانه در نظر دارد برخی از شرکت‌ها یا فروشگاه‌های رایانه‌ای را به یک بانک جهت فروش لیزینگی لپ‌تاپ معرفی کند. در این طرح قرار است لپ‌تاپ قسطی به مردم فروخته شود.

محمدرضا فرجی معقتد است با اجرای طرح لیزینگ لپ‌تاپ، رونق به بازار باز می‌گردد. او گفت: در شرایط دورکاری کارمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان می‎‌توانند کالای مورد نظر خود را فروشگاه‌ها خریداری کنند.

طرح لیزینگ لپ‌تاپ کی اجرا می‌شود؟

چه زمانی طرح فروش اقساطی لپ‌تاپ و تبلت اجرا می‌شود؟ رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران پاسخ داد: قرار است طرح فروش لپ‌تاپ‌های لیزینگی تا قبل از سال ۱۴۰۰ اجرا شود.

او همچنین گفت: در این طرح چنانچه بانک‌ها تمایل به ارائه خدمات دارند، می‌توانند به اتحادیه فناوران رایانه مراجعه کنند و پیشنهاد خودشان را ارائه دهند.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر