|
کدخبر: 125971

اسلحه ECHO در بازی کالاف دیوتی موبایل

در هر به روز رسانی از بازی کال آف دیوتی موبایل علی الخصوص در بروزرسانی های اخیر بازیکنان شاهد ویژگی های جدیدی بوده اند، علی الخصوص در بخش سلاح ها تغییرات بسیار بزرگی در سیزن های اخیر بازی کالاف دیوتی موبایل اعمال شده است و برای بسیاری از بازیکنان استفاده از سلاح جدید می‌تواند چالش بزرگی باشد زیرا در رابطه با نحوه استفاده از آن و کنترل آن هیچ اطلاعاتی ندارند.

یکی از سلاح هایی که در فصل‌های اخیر بازی کال آف دیوتی موبایل به این بازی اضافه شده است، اسلحه ECHO میباشد که در این مطلب تصمیم دارم در رابطه با آن صحبت کنم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهم.

همانطور که می دانید سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل نقش به سزایی دارد و اگر شما سی ‌پی کافی داشته باشید، نمی توانید سطح بازی خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید.

 یکی از فروشگاه های معتبر که دارای نماد اعتماد می باشد و در سریعترین زمان ممکن خرید شمارا فعال سازی خواهد کرد فروشگاه موجو شاپ است شما میتوانید برای خرید cp کالاف موبایل  به این فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

تفنگ۱

معرفی اسلحه جدید بازی کالاف دیوتی موبایل

شما می توانید این اسلحه را به صورت کاملاً رایگان به دست آورید، تنها کافیست به تایر ۲۱ رقابت های بتل پس برسید و اگر قصد دارید که اسلحه خود را تغییر دهید با رسیدن به تایر ۵۰ رقابت های پریمیوم پس می توانید یک طرح جدید را به صورت کاملاً رایگان برای این اسلحه دریافت کنید.

این سلاح با توجه به قدرت فوق العاده ای که دارد توانسته به محبوب ترین سلاح در بازی کالاف دیوتی موبایل تبدیل شود.

اگر بخواهم اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار دهم باید بگویم که این اسلحه جزو کلاس شاتگان ها میباشد و دارای مهمات قابل توجهی است.

اگر می خواهید بهترین نتیجه را از این اسلحه بگیرید به شما توصیه می کنم که در رقابت‌های نزدیک برد از این اسلحه استفاده کنید زیرا می تواند خسارات بسیار زیادی از خود برجای بگذارد.

استفاده از قابلیت های بخش Gunsmith

همانطور که میدانید این بخش طی سیزن های اخیر به این بازی اضافه شده است و شما می توانید سلاح خود را با توجه به امکاناتی که در این بخش وجود دارد شخصی سازی کنید و قابلیت های او را ارتقا دهید.

مهمترین نکته ای که در رابطه با این بخش باید بدانید شما باید با توجه به سبک بازی خود و اینکه تا چه حد می توانید بر روی سلاح مورد نظر کنترل داشته باشید، آیتم هایی را برای شخصی سازی و ارتقا اسلحه خود انتخاب کنید.
 

رقابت های بتل رویال

به عنوان مثال در بخش بتل رویال شما می توانید از آیتم هایی همچون Slug Reload, OWC Laser – Tactical, YKM Light Stock, OWC Marksman, Granulated Grip Tape استفاده کنید و پس از استفاده از این آیتم ها متوجه تغییرات فوق العاده در عملکرد سلاح خود خواهید شد. با خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل می توانید از اسکین های فوق العاده این آیتم استفاده کنید.

رقابت های چند نفره

و اما در بخش رقابت های چند نفره، من به شما توصیه می کنم که از این آیتم ها 12 Round Reload, RTC Laser 1mw, Choke, MIP Extended Light Barrel, Merc Foregrip  و ADS برای ارتقا و شخصی سازی این اسلحه استفاده کنید البته باز هم این نکته را ذکر خواهم کرد که با توجه به سبک بازی خود سعی کنید بهترین آیتم ها را برای ارتقا اسلحه مورد نظر خود انتخاب کنید.

در چه مکان هایی باید از این اسلحه استفاده کرد؟

حال ممکن است این سوال برای بسیاری از بازیکنان به وجود بیاید که از این اسلحه در کدام یک از مپ های بازی کالاف دیوتی موبایل باید استفاده کنیم؟ در ادامه با من همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهم.

در پاسخ به این سوال باید بگویم که شما می توانید از اسلحه ECHO در مپ هایی همچون Hardpoint  و Domination استفاده کنید و علاوه بر این دو مپ به طور کلی به شما توصیه می کنم که از این اسلحه در مپ های کوچک استفاده کنید زیرا همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردم این اسلحه برای رقابت های برد نزدیک مناسب می باشد، بنابراین استفاده از آن در مپ هایی که ابعاد گسترده‌ای دارند به هیچ وجه منطقی نیست و قطعاً شما نمی توانید نتیجه خوبی از آن بگیرید.
 

تفنگ۲

قوی ترین شاتگان

با اینکه مدت زمان کوتاهی از انتشار این اسلحه در بازی می‌گذرد اما توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که از خود برجای گذاشته قویترین سلاح در بین سلاح های شاتگان به شمار می‌آید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها