|
کدخبر: 111968

انتشار تصاویر و مشخصات اسمارت‌فون گلکسی نوت ۲۰ اولترا

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون گلکسی نوت ۲۰ اولترا در روز ۵ آگوست معرفی خواهد شد. پیش‌تر نیز بارها شاهد افشای اطلاعات گوناگونی پیرامون این محصول بودیم؛ اما امروز فهرست مشخصات کامل و تصاویر این پرچم‌دار منتشر شده است. بدین‌ترتیب اکنون کاربران به تصویری بسیار دقیق از فبلت آینده سامسونگ دست یافته‌اند.

فناوری انتشار تصاویر و مشخصات اسمارت‌فون گلکسی نوت ۲۰ اولترا

بر اساس اظهارات وبسایت آلمانی WinFuture گلکسی نوت ۲۰ اولترا مجهز به یک نمایشگر ۶.۹ اینچی داینامیک آمولد از نوع Infinity-O با رزولوشن +WQHD، نسبت ابعاد ۱۹.۳: ۹، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حفره‌ای دایروی‌شکل در بخش مرکزی جهت استقرار دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است. این دوربین دارای قابلیت فوکوس خودکار ۲ پیکسلی بوده و احراز هویت بیومتریکی کاربران نیز از طریق اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر انجام می‌شود. گلکسی نوت ۲۰ اولترا نخستین اسمارت‌فونی است که از روکش محافظ گوریلا گلس ۷ بهره می‌گیرد.

پنل پشتی گلکسی نوت ۲۰ اولترا از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین اصلی گوشی قادر به ضبط ویدیویی با رزولوشن ۸K بوده و از فوکوس خودکار لیزری چندمحوره بهره خواهد برد. ماژول تله‌فوتو مجهز به یک لنز پریسکوپی شکل با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم فضایی ۵۰ برابری است. ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته تا مشخصه زوم فضایی ۱۰۰ برابری مورد استفاده در گلکسی S۲۰ اولترا را حذف نماید.

از جنبه سخت‌افزار داخلی نیز گلکسی نوت ۲۰ اولترا با تراشه اگزینوس ۹۹۰ در اروپا عرضه خواهد شد. همچنین این مدل مجهز به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود. هندست مذکور با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌داخلی UFS ۳.۱ روانه بازار می‌شود. همچنین به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی کاربران قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی هندست خود خواهند بود.

از جنبه نرم‌افزاری نیز گلکسی نوت ۲۰ اولترا با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI ۲.x در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین به لطف همکاری میان سامسونگ و مایکروسافت، این هندست از قابلیت همگام‌سازی خودکار OneNote و گیمینگ ابری ارتقایافته در بستر Project xCloud پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه کاربران نوت ۲۰ اولترا از طریق سرویس Xbox Game Pass به ۹۰ عنوان بازی دسترسی خواهند داشت؛ موضوعی که این هندست را به یک “کنسول بازی قابل‌حمل” تبدیل می‌کند.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا به‌همراه قلم S Pen در رنگ‌های مشکی و برنزی

انرژی موردنیاز این مجموعه از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. با اتصال گوشی به شارژر ارائه شده در بسته‌بندی آن، میزان شارژ باتری ظرف مدت ۳۰ دقیقه از ۰ به ۵۰ درصد خواهد رسید. قلم استایلوس S Pen با تاخیر ۹ میلی ثانیه‌ای، پشتیبانی از اتصال ۵G، درگاه USB-C ۳.۲، بلوتوث ۵، NFC، وای‌فای ۶، GPS با ۲ باند فرکانسی، Samsung DeX، گواهی حفاظتی IP۶۸، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و اسپیکرهای استریو طراحی شده توسط کمپانی AKG سایر ویژگی‌های شاخص گلکسی نوت ۲۰ اولترا را تشکیل می‌دهند. همچنین این هندست با درگاه سیم‌کارت دوگانه روانه بازار شده و از قابلیت eSIM پشتیبانی خواهد کرد. گلکسی نوت ۲۰ اولترا با حداقل ۲ مدل رنگی مختلف شامل مشکی و برنزی به بازار عرضه شده و قیمت‌گذاری آن نیز بالغ بر ۱۰۰۰ یورو خواهد بود.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظر