|
کدخبر: 105975

انتشار جزئیات جدید از سامسونگ گلکسی فولد ۲

سامسونگ گلکسی فولد ۲ همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ به‌عنوان مدل جانشین هندست نه‌چندان محبوب گلکسی فولد عرضه خواهد شد.

فناوری انتشار جزئیات جدید از سامسونگ گلکسی فولد ۲

کمپانی برای برگزاری یک رویداد اختصاصی جهت رونمایی از گلکسی فولد ۲ هیچ تصمیمی نگرفته است؛ در عوض سامسونگ طی رویداد Unpacked خود از یک اسمارت‌فون تاشوی جدید به‌همراه هندست‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی خواهد کرد. بر اساس برنامه‌ریزی پیشین قرار است این رویداد در روز ۵ آگوست برگزار شود.

بدیهی است که تا موعد برگزاری این مراسم کمتر از ۲ ماه زمان باقی‌مانده است و در این فاصله زمانی معمولا اطلاعات جالب‌توجهی پیرامون گجت‌ها منتشر می‌شود. این سناریو برای اسمارت‌فون آینده سامسونگ گلکسی فولد ۲ به‌طور کامل صدق خواهد کرد. بر اساس اظهارات یک خبرچین مشهور با نام Ice Universe، گلکسی فولد ۲ از یک نمایشگر داخلی ۷.۷ اینچی بهره خواهد برد (در حالی‌که نخستین نسل گلکسی فولد مجهز به پنل داخلی ۷.۳ اینچی بود). این اظهارات با مطالب گزارش شده طی چند روز گذشته مطابقت دارند.

همچنین این شخص خبرچین به برخی اطلاعات جالب در رابطه با گوشی تاشوی آینده سامسونگ اشاره نموده است. بر این اساس گلکسی فولد ۲ دارای حواشی نسبتا باریکتر با ضخامت تنها ۳.۸ میلی‌متر خواهد بود. سابقه شایعات مطرح شده پیرامون به‌کارگیری دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر در گلکسی فولد ۲ به چندین ماه قبل بازمی‌گردد. با این‌حال بعدها مشخص شد که این هندست احتمالا از طراحی نمایشگر حفره‌دار و استقرار دوربین سلفی درون یک حفره بهره خواهد برد؛ پدیده‌ای که در کلیه پرچم‌داران جدید سامسونگ نیز قابل رویت است. اکنون Ice Universe در خصوص الگوی طراحی نمایشگر حفره‌دار اطلاعات جدیدی را با سایرین به اشتراک گذاشته است. این خبرچین خاطرنشان می‌کند که قطر حفره تعییه شده روی نمایشگر معادل ۴.۸ میلی‌متر خواهد بود.

بر اساس شایعات مطرح شده توان پردازشی گلکسی فولد ۲ از طریق پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۶۵ با قابلیت پشتیبانی از اتصال ۵G تامین خواهد شد. همچنین یک شایعه منتشر شده نشان می‌دهد که گلکسی فولد ۲ مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در نتیجه ظرفیت باتری در مقایسه با مدل نسل گذشته گلکسی فولد افزایش یافته است. همچنین یک واقعیت جالب‌توجه دیگر پیرامون گلکسی فولد ۲ این است که هندست مذکور نخستین محصول مجهز به شیشه فوق‌العاده باریک UTG محسوب می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری دقیق گلکسی فولد ۲ اعلام نشده است؛ اما اظهارات منابع اطلاعاتی مختلف نشان می‌دهند که گلکسی فولد ۲ احتمالا دارای برچسب قیمتی ارزان‌تر در مقایسه با مدل نسل پیشین خواهد بود. با این‌حال برای روشن شدن صحت و سقم این گمانه‌زنی‌ها ناچارا بایستی تا زمان برگزاری رویداد ۵ آگوست منتظر بمانیم.

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظر