|
کدخبر: 103963

همه چیز درباره پلی استیشن ۵ + تصاویر

به نظر می‌رسد سونی در حفظ اسرار کنسول بازی نسل نهم خود عالی عملکرد و هیچ کدام از رندرهای قبلی منتشر شده حتی شبیه به طراحی نهایی PlayStation ۵ نبودند. امروز پلی استیشن ۵ رسما رونمایی شد که در نسخه عادی و دیجیتال ادیشن عرضه شده است.

فناوری همه چیز درباره پلی استیشن ۵ + تصاویر

سونی میزبان رویداد “Future of Gaming” بود و این شرکت از ظاهر کنسول بازی بعدی خود یعنی پلی استیشن ۵ پرده برداشت. این کنسول در پایان این رویداد به همراه کنترلر DualSense به نمایش درآمد که در ماه آوریل رونمایی شد.

پی-اس۱

سونی پلی استیشن ۵ از طرح کربن مشکی رنگ قبلی خود فاصله گرفته و یک مورد سفیدتر از قطب شمال را به نمایش می‌گذارد که دارای چراغ‌های آبی است. این احتمال وجود دارد که شرکت بتواند کنسول را در گزینه‌های رنگی دیگر اعلام کند.

این دستگاه در دو نسخه عرضه می‌شود، یک مدل استاندارد و دیگری مدل دیجیتالی باریک که “بی نظیر” خواهد بود. دستگاه حافظه SSD را ارائه می‌کند و دیسک‌های بازی از ظرفیت حداکثر ۱۰۰ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

پی-اس۳

تایید شده است که دسته جدید سونی DualSense دارای بازخورد هپیتیک، میکروفون داخلی، طراحی ارگونومیک بیشتر باشد. در کنار این، این شرکت مجموعه‌ای از گجت‌ها را نیز معرفی کرده است که شامل دوربین HD، کنترل از راه دور ایستگاه شارژ کنترلر و هدست بی‌سیم Pulse ۳D است.

این شرکت بیشترین زمان را در طول این رویداد صرف کرد تا در مورد آنها صحبت کند و برخی از عناوین اختصاصی بازی راه‌اندازی PS۵ و همچنین بازی‌های indie و شخص ثالث را نشان دهد. در اینجا لیست کاملی از بازی‌های فاش شده در این رویداد وجود دارد:

بازی‌های پلی استیشن ۵

 ۱- Spider-Man: Miles Morales

 ۲- Gran Turismo ۷

 ۳- Ratchet & Clank: Rift Apart

 ۴- Project Athia

 ۵- Stray

 ۶- Returnal

 ۷- Sackboy: A Big Adventure

 ۸- Kena: Bridge of Spirits

 ۹- Oddworld: Soulstorm

 ۱۰- GhostWire Tokyo

 ۱۱- Godfall

 ۱۲- Solar Ash

 ۱۳- Hitman III

 ۱۴- Astro Bot

 ۱۵- LittleDevil Inside

 ۱۶- NBA ۲K۲۱

 ۱۷- Bugsnax

 ۱۸- DeathloopResident Evil: Village

 ۱۹- Pragmata

 ۲۰- Horizon: Forbidden West

 ۲۱- Grand Theft Auto ۵ Enhanced

تاکنون این شرکت تأیید کرده است که PS۵ شامل سخت افزار AMD با پردازنده Zen ۲ و Navi GPU، همراه با حافظه SSD فوق العاده سریع PCIe ۴.۰ و معماری جدید انتقال داده است.

سونی هنوز جزییات نرخ و نرخ در دسترس بودن کنسول بازی پلی استیشن ۵ را اعلام نکرده اما مدیرعامل این شرکت گفته است که این دستگاه در فصل تعطیلات امسال عرضه می‌شود.

نظر شما چیست؟ طراحی پلی استیشن ۵ راه می‌پسندید؟ در مقابل ایکس باکس سری ایکس جذاب است؟

 

منبع: ترنجی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها