|
کدخبر: 310492

توسط انتشارات فراهنر؛

کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی» منتشر شد

کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی: تحلیل جامعه‌شناختی جذب سرمایه‌گذار و توسعه ‌بخش خصوصی با تأکید بر نقش رسانه» نوشته صادق دوپیکر و با ویرایش روشنا جهانگیرفام و دانیال ایمانی توسط انتشارات فراهنر منتشر شد.

فرهنگ کتاب «رسانه و سرمایه‌گذاری صنعتی» منتشر شد

به گزارش خبرنگار ما، در جهان کنونی که گسترش روزافزون دهکده جهانی مرزهای ارتباطات را به هم نزدیک کرده است، نقش رسانه در ابعاد مختلف زندگی بشری اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ..... نقشی بی بدیل، تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

براین اساس انتشارات فراهنر با رسالت آگاهی بخشی که برای خود در نظر گرفته است سعی در شناساندن ابعاد مختلف جهان رسانه در عصر کنونی و تاثیرات این فضای مدرن بر ابعاد و جوانب مختلف زندگی مردم دارد تا زوایای پیدا و پنهان ارتباطات و تاثیرات بی بدیل نظم نوین جهانی برای مخاطبان بیش از پیش آشکار شود.

بی شک، رسانه با کاراکترهای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و آموزشی خود از مهم‌ترین ابزارهای توسعه بوده و با داشتن بیشترین و گسترده ترین حجم از مخاطبان، از اصلی‌ترین وسایل ارتباطی در رسیدن به اهداف توسعه‌ای به شمار می‌رود.

کتاب حاضر در واقع پایان‌نامه کارشناسی ارشد نویسنده؛ صادق دوپیکر در رشته مدیریت رسانه، دانشکده هنر و رسانه، گروه آموزشی هنر دانشگاه پیام‌نور مرکز تهران‌ غرب با عنوان «تحلیل جامعه شناختی جذب سرمایه گذار و توسعه بخش خصوصی به روش گراندد تئوری با تأکید بر نقش رسانه (مطالعه موردی شهرک صنعتی شمس آباد)» بوده است.

در مسیر نگارش و ارایه این پایان نامه "حسینعلی قجری"، به عنوان استاد راهنما و "لیلا فتحی" به عنوان مشاور هر دو از اساتید برجسته جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی دانشگاه‌های پیام نور تهران و البرز همراهی کرده اند.

در این کتاب که با حمایت انتشارات فراهنر منتشر شده است، به ابعاد مختلف توسعه بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار، راهکارها، چالش‌ها و موانع این مسیر با تکیه بر نقش و جایگاه رسانه و تاثیرات آن به خوبی و بصورت مبسوط پرداخته شده است و می‌تواند چراغ راهی برای صاحب نظران، دانش‌پژوهان، فعالان اقتصادی و مسئولان و دست‌اندرکاران این حوزه باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها