|
کدخبر: 310367

اشتباه بزرگ محمد بحرانی

محمد بحرانی گرداننده رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا، زودیاک» که این برنامه مفرح را با صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اشتباه گرفته و در هر قسمت مخاطب را با جملات احساسی و شعاری خود بمباران می‌کند ، در طول انتشار این رئالیتی‌شو تاکنون دوبار اطلاعات غلط و نادرست به مخاطبان برنامه‌اش ارائه داده که هیچکدام مبنا و پایه درستی ندارند.

فرهنگ اشتباه بزرگ محمد بحرانی

رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا، زودیاک» به مرحله فینال خود رسیده و تاکنون دو رقابت از فینال این رئالیتی‌شو منتشر شده است. محمد بحرانی گرداننده این مسابقه – همزمان با پخش قسمت آخر به شکل مفصل به بررسی عملکرد او خواهیم پرداخت- در قسمت دوم فینال و پیش از شروع مسابقه بازهم به مانند همیشه مخاطبش را با یکسری جملات شعاری و احساسی بمباران کرد. جملاتی که مشخص نیست چرا باید به یک مسابقه مفرح و سرگرم کننده الصاق شود.

این جملات احساسی و شعاری زمانی رنگ می‌بازند که عرضه کننده آن که گرداننده بازی است، برخلاف حرف‌هایی که می‌زند با مخاطبش صادق نیست و عملا به او اطلاعات غلط و بدون پایه و اساس می‌دهد.

محمد بحرانی که علاقه زیادی به گفتن جملات احساسی و شعاری دارد ، تاکنون دوبار اطلاعات نادرست به مخاطبان «شب‌های مافیا، زودیاک» داده است.

او در ابتدای مسابقه دوم فینال مدعی شد که مسابقه اول ، جذاب‌ترین رقابت تمامی رئالیتی‌شوهای مافیایی بوده است. بحرانی در حالی این ادعا را مطرح کرده که خودش بهتر از هرکسی می‌داند این رقابت‌ها پشت سرهم ضبط شده و عملا گروه تولید امکان دریافت بازخورد از مخاطب را نداشته است. ضمن اینکه قسمت اول فینال به گواه تمامی کامنت‌هایی که در ذیل پست‌های مرتبط با این رقابت منتشر شده ، یکی از پرانتقاد‌ترین  بازی‌ها بوده است.

اما بحرانی پیش از این هم به مخاطبان «شب‌های مافیا، زودیاک» اطلاعات غلط و نادرست داده بود. او در یکی از قسمت‌ها مدعی شد که در این رئالیتی‌شو برای نخستین باراست که در مسابقاتی که بر پایه مافیا طراحی شده ، اتاق مردگان داریم که در آن مخاطب می‌تواند عکس‌العمل‌های بازیکن‌های حذف شده را ببیند و با آن‌ها در ارتباط باشد. این ادعا در حالی مطرح شد که اکثر مخاطبان رئالیتی‌شوهای مافیایی در جریان هستند که تلویزیون نخستین رسانه‌ای است که به سمت تولید مسابقه‌ای بر اساس بازی مافیا رفت. این رسانه در سال ۱۳۹۸ رئالیتی‌شو «شهروند و مافیا» را جهت پخش از شبکه سلامت تولید کرد . میزان استقبال از این مسابقه به حدی بود که سال گذشته تولید و پخش آن به شبکه نسیم منتقل شد. در این برنامه بازیکن‌هایی که از جریان بازی حذف می‌شدند به اتاق مردگان می‌رفتند و در آنجا ادامه بازی را از طریق مانیتور دنبال می‌کردند. در حین مسابقه هم عکس‌العمل آن‌ها پخش می‌شد. ضمن اینکه در این بخش یک مجری هم حضور داست که با حذف شدگان گپ می‌زد.

ایکاش محمد بحرانی به جای ارائه یکسری جملات کلیشه‌ای و احساسی به مخاطب به او اطلاعات درست و نزدیک به واقع ارائه می‌داد.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها