|
کدخبر: 310152

هفته مهرجویی در شبکه نمایش

تلویزیون به منظور پاسداشت داریوش مهرجویی ، از شنبه ۲۸ مهرماه هفته فیلم این کارگردان فقید را در شبکه نمایش برگزار می‌کند.

فرهنگ هفته مهرجویی در شبکه نمایش

شبکه نمایش از روز شنبه ۲۸ مهرماه تا رور جمعه پنجم آبان ماه هفته فیلم داریوش مهرجویی را برگزار می‌کند. قرار است در این هفته باکس ساعت ۱۹ به پخش آثار منتخب مهرجویی اختصاص پیدا کند.

طبق اعلام روابط عمومی شبکه نمایش هفته فیلم مهرجویی با نمایش فیلم «گاو» محصول سال ۱۳۴۸ آغاز می‌شود. این فیلم دومین ساخته سینمایی مهرجویی و یکی از فیلم‌های آغازگر موج نو سینمای ایران است.

روز یکشنبه در دومین روز از این هفته فیلم «هامون» یکی از ماندگارترین آثار مهرجویی برای پخش در نظر گرفته شده است. این فیلم در آخرین نوبت پخش خود از تلویزیون با ممیزی زیادی روی آنتن رفت که اعتراض مهرجویی را به همراه داشت. حالا باید منتظر ماند و دید شبکه نمایش نسخه اصلی را پخش می‌کند یا نسخه مثله شده را روانه آنتن می‌کند.

«سارا» ، «پری» و «لیلا» سه فیلمی هستند که به ترتیب از دوشنبه تا چهارشنبه پخش می‌شوند. برای شامگاه روز پنجشنبه هم شبکه نمایش فیلم «مهمان مامان» که از محصولات خود تلویزیون هست را برای پخش انتخاب کرده است.

هفته فیلم داریوش مهرجویی جمعه پنجم آبان ماه با پخش فیلم «اجاره‌نشین‌ها» به پایان می‌رسد. این فیلم یکی از کمدی‌های کارنامه مهرجویی است که طرفداران زیادی دارد.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها