|
کدخبر: 306949

این بازیگر ایرانی ۶ ساعت زیر گریم بوده است+ عکس

آرش فلاحت‌پیشه بازیگر نقش سعید یاکوزا در سریال حیثیت گمشده است. فلاحت‌پیشه که سابقه حضور در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دارد و سابقه حضور در صحنه تئاتر را نیز در کارنامه دارد در سریال حیثیت گمشده با گریم متفاوت یکی از نقش‌های کوتاه ولی مهم سریال را بازی کرده است.

فرهنگ این بازیگر ایرانی ۶ ساعت زیر گریم بوده است+ عکس

آرش فلاحت‌پیشه بازیگر نقش سعید یاکوزا در سریال حیثیت گمشده است. فلاحت‌پیشه که سابقه حضور در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دارد و سابقه حضور در صحنه تئاتر را نیز در کارنامه دارد در سریال حیثیت گمشده با گریم متفاوت یکی از نقش‌های کوتاه ولی مهم سریال را بازی کرده است. فلاحت‌پیشه سابقه همکاری با پهلوان‌زاده در سریال سقوط را در مقام بازیگردان داشته است و در سریال آکتور نیما جاویدی نیز در چند اپیزود حضور داشت.

آرش فلاحت‌پیشه: من نقش «سعید یاکوزا» را در این سریال که کلیتش برایم جذاب بود، ایفا کردم. این کاراکتر در یک قسمت حضور پیدا می‌کند و به واسطه آن تمام گره داستان گشوده و باز می‌شود. همچنین یکی از ویژگی‌های ظاهری و فیزیکی این نقش وجود سوختگی در نصف بدنش به دلیل آتش‌سوزی بود. پس گریم خیلی سنگینی داشت و من نزدیک به ۳ ساعت تا ۶ ساعت گریم می‌شدم. من نقش‌هایی را که چالش این چنینی می‌سازد دوست دارم.

فلاحت-پیشه

منبع: افکارنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها