|
کدخبر: 306906

پیک موتوری به جشنواره رفت

فیلم کوتاه «پیک موتوری» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ایران‌نژاد برای حضور در بخش مسابقه نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم لمپا در روسیه انتخاب شد.

فرهنگ پیک موتوری به جشنواره رفت

فیلم کوتاه «پیک موتوری» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ایران‌نژاد به بخش مسابقه نهمین جشنواره بین المللی فیلم لمپا در روسیه راه یافت. این جشنواره که ۳ تا ۸ اکتبر در روسیه برگزار می‌شود، طیف گسترده‌ای از فرمت‌های فیلمی را به نمایش می‌گذارد؛ از جمله داستانی کوتاه، مستند، انیمیشن، کلیپ و تبلیغات مرتبط با علایق اجتماعی.

بیش از ۱۱هزار فیلم کوتاه از ۱۳۴ کشور به این جشنواره ارسال شده‌اند که تنها ۵۶ اثر به بخش مسابقه راه یافته‌اند. همچنین، این جشنواره با سازمان ملل متحد همکاری می‌کند تا اهداف توسعه پایدار را ترویج دهد. در خلاصه داستان فیلم کوتاه «پیک موتوری» آمده است: پیرمردی برای رهایی از تنهایی، سفارش غذا می‌دهد تا بتواند با پیک موتوری غذایی را که تهیه کرده بخورد.

این فیلم پیش‌تر برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه از نگاه مخاطب در هشتمین جشنواره فیلم اینویژن در لس‌آنجلس آمریکا شده است. زهرا ایران‌نژاد فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته تکنولوژی هنر از دانشگاه ایالتی ایلینوی در آمریکاست. او در کارنامه خود کارگردانی و تهیه‌کنندگی شش مستند کوتاه، سه فیلم داستانی کوتاه و تدوین دو تله فیلم و بسیاری از فیلم‌های کوتاه مستند و داستانی را دارد.

آخرین مستند او به نام «چوپان اینستاگرامی» مراحل تدوین را پشت سر می‌گذارد. صفر روحی و جعفر بهرامیان بازیگران فیلم کوتاه «پیک موتوری» هستند. عوامل دیگر این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تدوینگر: زهرا ایران‌نژاد، مدیر فیلمبرداری: مهدی شمقدری، دستیار فیلمبردار: محمد نوروزیان، صدابردار: ولی‌الله اسماعیل‌زاده.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها