|
کدخبر: 306809

فیلم های مارول هیچ ربطی به سینما و فرم هنری ندارد!

«وودی آلن» که به تازگی فیلم «بخت خوش» (Coup de Chance) را در جشنواره ونیز داشته، در یک جلسه پرسش و پاسخ در پرتغال از فیلم‌های مارول گفته است.

فرهنگ فیلم های مارول هیچ ربطی به سینما و فرم هنری ندارد!

وودی آلن می‌گوید: «من فقط به شکل نظری نسبت به فیلم‌های مارول بی‌میل هستم چون هیچ‌وقت هیچ‌یک از آن‌ها را ندیده‌ام. از آن بودجه‌ها خوشم نمی‌آید، صنعتی است که هیچ ربطی به سینما به عنوان یک فرم هنری ندارد.»

این فیلمساز هشتاد و دو ساله به فهرست طولانی کارگردانان دیگری می‌پیوندد که در طول سال‌های اخیر به فیلم‌های مارول و ابرقهرمانی بی‌میلی نشان داده‌اند. «مارتین اسکورسیزی»، «فرانسیس فورد کاپولا»، «دنی ویلنوو»، «ریدلی اسکات»، «جودی فاستر»، «الیور استون»، «پل ورهوفن»، «دیوید کراننبرگ»، «بون جون هو»، «تری گیلیام»، «جیمز کامرون» و بسیاری دیگر از چنین فیلم‌هایی انتقاد کرده بودند.

آلن فیلم «بخت خوش» را به زبان فرانسوی، در کشور فرانسه و با بازیگران فرانسوی ساخته است. «لو دو لاژ»، «ملویل پوپو»، «والری لمرسیه»، «نیلس اشنایدر»، «السا زیلبرستین»، «باربارا گوئناگا»، «گرگوری گادبوا»، «آن لواره»، «سارا مارتینز»، «گیوم دو تونکدک»، و «آرنو ویار» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود. این فیلم در جشنواره ونیز پنج دقیقه به صورت ایستاده تشویق شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۸ درصد دریافت کرد.

 

منبع: خبر فوری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها