|
کدخبر: 304783

حقایق پنهان زندگی این بازیگر

تام کروز یکی از بزرگ ترین ستاره های هالیوود است و در برخی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما حضور داشته است.

فرهنگ حقایق پنهان زندگی این بازیگر

تام کروز یکی از بزرگ ترین ستاره های هالیوود است و در برخی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما حضور داشته است، با این حال، در مورد زندگی شخصی او وضع به کلی متفاوت بوده است. او تاکنون ۳ بار ازدواج کرده که همگی آن ها به جدایی انجامیده اند و هر بار هم شایعاتی درباره ی آن ها مطرح شده است. در حقیقت، میان همه ی جدایی های او یک شباهت به خصوص وجود دارد.

در سال ۱۹۸۷ تام کروز ۲۵ ساله با میمی راجرز ۳۱ ساله ازدواج کرد. آن ها جشن عروسی بزرگی نداشتند و به جایش یک مراسم خودمانی تر برگزار کردند. کروز آن زمان رفته رفته داشت شهرت پیدا می کرد و راجرز یک بازیگر و تهیه کننده ی شناخته شده بود. مراسم ازدواج آن ها شاید مورد توجه همه ی نشریات زرد قرار نگرفت اما وصلت ۲ تن از استعدادهای هالیوود محسوب می شد.

اما زندگی مشترک آن ها دوام نیاورد و کروز و راجرز در سال ۱۹۹۰ راه خود را از هم جدا کردند. علت جدایی آن ها تقریباً شخصی باقی ماند و همین امر سبب گمانه زنی هایی درباره ی آن شد.

سال ها بعد از جدایی شان، میمی راجرز اذعان کرد: «چیزی که مرا آزار می داد مسأله ی سن بود. انگار هر ۶ ماه یک بار روزنامه ها یک سال به سنم اضافه می کردند. اگر ازدواج مان ادامه پیدا می کرد حتماً روزنامه ها می گفتند ۶۰ سالم است.»

کمتر از یک سال بعد از نهایی شدن طلاقش از راجرز، کروز و نیکول کیدمن با یکدیگر ازدواج کردند. ازدواج آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفت و به چند همکاری سینمایی هم میان آن ها انجامید.

آن ها گرچه در ابتدا زوج شادی به نظر می رسیدند اما در زندگی مشترک خود با چالش هایی رو به رو شدند. در سال ۲۰۰۱، بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک و با داشتن ۲ فرزندخوانده، کروز و کیدمن جدایی خود را اعلام و کمی بعد در همان سال، طلاق خود را نهایی کردند.

آن ها عمده ی دلایل جدایی خود را شخصی نگه داشتند اما چند سال بعد، کیدمن درباره ی ازدواجش با کروز گفت: «من وقتی ازدواج کردم خیلی جوان بودم. حالا که برمی گردم و به گذشته نگاه می کنم، برایم عجیب است.»

تام کروز و کیتی هولمز در نگاه اول به یکدیگر دل باختند. آن ها چنان مجذوب یکدیگر شدند که تنها ۲ ماه بعد از آشنایی شان تصمیم به ازدواج گرفتند. عروسی آن ها که در سال ۲۰۰۶ برگزار شد مراسمی باشکوه در قصری خیره کننده در ایتالیا بود. فهرست مهمانان هم ترکیبی از بزرگ ترین چهره های هالیوود و دیگر افراد مهم بود.

با این حال، در سال ۲۰۱۲ آن ها از جدایی خود خبر دادند. این اتفاق گویی در یک چشم بر هم زدن رخ داده بود و هولمز شوکه به نظر می رسید.

با همه ی این ها هم کروز و هم هولمز فعالیت خود را در هالیوود از سر گرفتند. آن ها یک دختر به نام سوری دارند که متولد سال ۲۰۰۶ است. توافقات مربوط به حضانت سوری و نگرانی ها درباره ی حریم شخصی او سوژه ی بحث رسانه ها شده بود.

سه ازدواج تام کروز یک شباهت غیر منتظره و ویژه دارند

بحث های زیادی درباره ی دلایل احتمالی جدایی های تام کروز مطرح شده است.

نکته ی جالب توجه این است که هر ۳ ازدواج کروز با ۳۳ ساله شدن همسران او به پایان رسیدند و او هرگز با زنی بعد از ۳۳ ساله شدنش در ازدواج نمانده است. جدایی های او که همگی در حوالی ۳۳ سالگی همسرانش رخ دادند، باعث گمانه زنی هایی شده است.

برخی فکر می کنند میان این عدد خاص و ساینتولوژی، فرقه ای که کروز از پیروان آن است، ارتباطی وجود دارد. این فرقه مدعی است به آدم ها کمک می کند به درک و آزادی روحی دست یابند. همچون عدد ۳۳ که نمادی از راهنمایی است، ساینتولوژی نیز هدف خود را کمک به آدم ها در رشد و کشف خودشان عنوان کرده است.

این فرقه از ایالت آریزونای آمریکا آغاز به کار کرد که از قضا بر روی مدار ۳۳ درجه ی کره زمین قرار دارد. در باورهای معنوی، ۳۳ را عدد مهمی می دانند، مانند کسی که با خرد خود دیگران را راهنمایی می کند. تام کروز به عنوان یکی از پیروان ساینتولوژی و آموزه های آن شناخته می شود. با این حال، با قطعیت نمی توان گفت که جدایی های او در سن ۳۳ سالگی همسرانش ارتباط مستقیمی با این عدد دارد.

این موضوع شباهت زیادی به ماجرای لئوناردو دیکاپریو دارد که به رابطه عاشقانه با زنان بسیار جوان تر از خود و جدایی از آن ها بعد از ۲۵ ساله شدن شان مشهور است.

منبع: خبر فوری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها