|
کدخبر: 304258

مصاحبه فردوسی پور با پژمان جمشیدی!

پژمان جمشیدی در گفت وگو با عادل فردوسی‌پور در برنامه «فوتبال ۳۶۰ » عنوان کرد که عاشق کار مربی‌گری است و دلش برای فوتبال و اردوهای شبانه‌روزی تنگ شده است.

فرهنگ مصاحبه فردوسی پور با پژمان جمشیدی!

عادل فردوسی‌پور در ادامه مصاحبه‌های‌هایش در برنامه «فوتبال ۳۶۰ » سراغ پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس و بازیگر فعلی سینما رفته است.

عادل در ابتدای این گفت وگو فلاش بکی به ۱۱ سال قبل  زد، زمانی که جمشیدی بواسطه بازی در سریال «پژمان» به برنامه «نود» دعوت شده بود. در آن مصاحبه پژمان به فردوسی‌پور گفته بود که منتظر تماس فدراسیون است تا در کلاس‌های «A» مربی‌گری حضور پیدا کند. عادل با یادآوری این نکته از پژمان پرسید که ماجرای مدرک گرفتنت به کجا کشید و چطور شد. پژمان به شوخی به او گفت که هنوز کسی با من تماس نگرفته و در همان مرحله هستم.

جمشیدی سپس با اشاره به این نکته که عاشق مربی‌گری است حرف‌هایش را اینطور ادامه داد :«خیلی مربی‌گری را دوست دارم و عاشق این کار هستم.خیلی کار جذابی است، اما باید برایش وقت بگذاری. در واقع همه ۲۴ ساعت زندگی‌ات را باید صرف آن بکنی.»

پژمان با اشاره به دورانی که فوتبال بازی می‌کرد خطاب به فردوسی‌پور گفت که دلش برای فوتبال و اردوهای شبانه‌روزی حسابی تنگ شده و همین حالا که برای اکران فیلم‌ها و یا فیلمبرداری کارهایش به هتل‌های در شهرهای شیراز و اصفهان می‌رود یاد اردوهای فوتبالی‌اش می‌افتد.

در ادامه این مصاحبه ماجرای چگونگی خلق سریال پژمان مطرح شد. جمشیدی در توضیح بیشتر این ماجرا گفت :«من خاطراتم از دوران بعد از بازنشستگی و تفاوت رفتار مردم با خودم در زمانی که بازی می‌کردم و بعد از آن را برای پیمان ومهراب تعریف می‌کردم و باهم می‌خندیدیم. در همان زمان پیمان به من گفت که از دل این خاطرات می‌توان یک سریال بامزه ساخت. مدتی گذشت و پیمان با من تماس گرفت که طرحی که گفتم در تلویزیون تصویب شده و بیا باهم درباره‌اش حرف بزنیم. اصلا هم قرار نبود خودم بازی کنم. اما بعدها شرایط به نحوی شد که بازی کردم. کار خیلی خیلی سختی هم بود.»

بخش اول این گفت وگو در مدت زمان یک ساعت و ده دقیقه بر بستر اپلیکیشن و سایت «فوتبال ۳۶۰ » منتشر شده است و به زودی بخش دوم آن عرضه خواهد شد.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها