|
کدخبر: 302646

یک اتفاق غافلگیر کننده در «شب‌های مافیا»!

فصل جدید رئالیتی‌شو «پدرخوانده» در حالی پخش خود را از شامگاه یکشنبه پانزدهم مرداد ماه آغاز می‌کند که یک اتفاق جالب در جریان پخش آن اتفاق بیفتد و آن حضور جواد خیابانی در جمع شرکت‌کننده‌های آن است.

فرهنگ یک اتفاق غافلگیر کننده در «شب‌های مافیا»!

جواد خیابانی مجری و گزارشگر پر حرف و حدیث تلویزیون که به خاطر اظهارنظرهای خاص و جملات منحصر بفردش همیشه در کانون توجه بوده، قرار است در فصل جدید رئالیتی شو «شب‌های مافیا / زودیاک» حاضر شود و در کنار دیگر شرکت‌کننده‌ها «مافیا» بازی کند.

قطعا قرار گرفتن او در موقعیت این بازی و استدلال‌هایی که برای اثبات شهروندی خود می‌آورد جالب است و می‌توان از حالا حدس زد قسمتی که با حضور جواد خیابانی منتشر می‌شود بیش از سایر قسمت‌ها مورد توجه قرار بگیرد و ویدیوهایش وایرال شود.

در فصول مختلف «شب‌های مافیا» و دیگر رئالیتی‌شوهایی که بر مبنای بازی مافیا طراحی شده ، بازیگران و خواننده‌های زیادی حاضر شده‌اند، اما حضور بشیر حسینی در فصل چهارم «شب‌های مافیا» ، محمد معتمدی در فصل دوم و حالا جواد خیابانی در فصل جدید این رئالیتی‌شو بیش از دیگران غافلگیرکننده بوده است.

فصل جدید رئالیتی‌شو «شب های مافیا / زودیاک» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان و باگردانندگی «محمد بحرانی» تهیه و تولید شده است.

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها