|
کدخبر: 302231

کدام فیلم های کمدی مجددا پخش میشوند؟

سریال‌های کمدی، موزیکال، گیم‌شوها و رئالیتی‌شوها از سه‌شنبه دهم مرداد پس از یک تا دو هفته تعطیلی به مناسبت دهه اول محرم، به پلتفرم‌ها باز می‌گردند. انتشار سریال‌های موزیکال و کمدی با انتشار قسمت چهارم «فوفو: مسافری از کامادو» کلید خورد.

فرهنگ کدام فیلم های کمدی مجددا پخش میشوند؟

پلتفرم‌های مختلف به بهانه ایام سوگواری، پخش آثار کمدی‌شان را از ۲۸ تیر متوقف کردند و از سه‌شنبه ۱۰ مرداد مجددا آنها را منتشر می‌کنند.

«فوفو: مسافری از کامادو» بعد از یک هفته تعطیلی، از سه‌شنبه ۱۰ مرداد  انتشار خود را از سر گرفت. قسمت قبلی آن سه‌شنبه ۲۷ تیر در اختیار مخاطبان قرار گرفته بود.

قسمت بیستم مجموعه «مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب چهارشنبه ۱۱ مرداد  منتشر خواهد شد. قسمت نوزدهم سه‌شنبه ۲۷ تیر منتشر شده بود و در انتشار آن فقط یک هفته وقفه افتاد.

قسمت ششم سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به کارگردانی سروش صحت، بعد از وقفه‌ای دو هفته‌ای پنجشنبه ۱۲ مرداد در پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو منتشر خواهد شد.

با اینکه پیش‌بینی می‌شد قسمت پنجم «پیکولو» از یکشنبه ۸ مرداد منتشر می‌شود اما پلبتفرم پخش کننده اعلام کرد زمان پخش این قسمت به ۱۵ مرداد موکول شده است. قسمت شانزدهم مسابقه «تی‌‌ان‌تی»، هم قرار است دوشنبه ۱۶ مرداد منتشر شود. قسمت پانزدهم این مسابقه ۲۶ تیر در اختیار مخاطبان قرار گرفته بود.قسمت سوم رئالیتی شو «ضد» هم که هفته گذشته منتشر نشد، یکشنبه پانزدهم مردادماه از طریق پلتفرم «تماشاخونه» توزیع خواهد شد.

همچنین قسمت هشتم  گیم‌شو «صداتو» هم چهارشنبه ۱۸ مرداد توزیع می‌شود و این هفته خبری از پخش آن نخواهد بود

 

منبع: فیلم نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها