|
کدخبر: 182964

این معلمان بورس تحصیلی می گیرند

مجتبی قربانی مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از اعطای بورس تحصیلی به معلمان غیر ایرانی در دانشگاه شهید رجایی خبر داد و اظهار کرد:...

فرهنگ این معلمان بورس تحصیلی می گیرند

 مجتبی قربانی مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از اعطای بورس تحصیلی به معلمان غیر ایرانی در دانشگاه شهید رجایی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیشینه یکصد سال تربیت معلم در کشور و توانمندی های دانشگاه و همچنین در راستای کسب مرجعیت علمی و تعامل با نظام تعلیم و تربیت کشورهای مختلف علی الخصوص کشورهای اسلامی، هیأت امنای دانشگاه با پیشنهاد اعطای بورس تحصیلی با عنوان «بورس شهید رجایی» برای ادامه تحصیل معلمان غیر ایرانی، مخصوصاً کشورهای مسلمان همسایه در دانشگاه موافقت کرد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه هیأت امنا مقرر شد وزارت آموزش و پرورش نیز مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای اجرای این بورس در اختیار دانشگاه شهید رجایی قرار دهد.

قربانی در خصوص این موضوع ادامه داد: دانشگاه شهید رجایی پیش از این نیز تجربه پذیرش دانشجوی غیر ایرانی را با واسطه از طریق حوزه ستادی داشته است، لکن این برای نخستین بار است که دانشگاه با اخذ مجوزهای لازم رأساً اقدام به پذیرش و اعطای بورس تحصیلی می‌کمد و ان‌شاءالله این بورس به صورت سالانه تکرار خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها