|
کدخبر: 154984

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

پوستر/ به رسم پهلوان چاوشی

گردش مالی میلیاردی که وی به نفع مستمندان ایجاد کرده شاید چندین برابر برنامه های پرسروصدای دیگر هنرمندان و نام‌آوران بوده باشد.

محسن چاوشی که به آقای خاص موسیقی ایران مشهور است، در طی یکی دو سال اخیر بانی اقدامات خیرخواهانه بسیاری بوده است. او هر ماه با اطلاع رسانی برخی وقایع تلخ در پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی اش از وضعیت مشکلات مردم عادی خبر داده و به فراخور شرایط، هربار برای یک فرد یا یک خانواده نیازمند کمک مالی جمع می‌کند.

چاوشی-سوپرمن

اوایل او کارش را با جمع آوری پول به نفع زندانیان آغاز کرد و در طول حدود ۱۰ ماه بیش از ۱۰۰ زندانی با جرائم غیر عمد یا بدهکاران مختلف را آزاد کرد. در ادامه این مسیر او جمع آوری مبالغ را برای بیماران خاص و خانواده های کم بضاعت آنها آغاز کرد. بعد هم کودکان بد سرپرست و بی سرپرست را مورد توجه قرار داد.

فرقی نمی‌کند مبلغ اعلام شده از سوی این خواننده چه عددی باشد، تنها یک طرح موضوع ساده و اعلام شماره حساب کافی است تا در کمتر از ۲۴ ساعت مبلغ مورد نیاز توسط هوادارانش تامین شود.

چاوشی برای دستگیری از نیازمندان مختلف که انصافا امروز شمار کمک‌های بی حساب و کتابش به آنها از دست ما خارج شده، از نهاد و سازمان دولتی یا غیر دولتی کمک نگرفته و صرفا بر مبنای فراخوان‌های مردمی جلو می‌رود.

او هیچگاه رسانه ها را در مسیر اطلاع رسانی واسطه نکرده و جشنواره و سمینار و دورهمی های خودنمایانه برگزار نکرده است. اما گردش مالی میلیاردی که وی به نفع مستمندان ایجاد کرده شاید چندین برابر برنامه های پرسروصدای دیگر هنرمندان و نام‌آوران بوده باشد. 

هرچند این هنرمند مردمی همواره دربرابر اقداماتی که انجام داده سکوت کرده اما مردم و رسانه‌ها همواره از عملکرد خداپسندانه و خیرخواهانه وی تقدیر و تشکر کرده اند. مورد اخیر آن طرحی بود که شهاب جعفر نژاد در صفحه شخصی خودش از محسن چاوشی کشیده و آرزو کرده پهلوانانی همچون این هنرمند بیشتر و بیشتر بشوند.

  • ندا ارسالی در

    آقای چاوشی خیلی عزیز و بزرگواره خدا حفظش کنه ان شاء الله

  • sh ارسالی در

    الهی که زنده و سلامت باشی, آقای خاص موسی قی و آقای خاص جوانمردی و مهربانی, باید د ستهایت را بوسید, و صدای ملکوتیت را قاب گ رفت و برای همیشه به دیوار دل کوبید, چگون ه میشود کسی اینهمه عشق باشد و خوبی, من ف ریفته مرام و معرفت خاص وجودت هستم و ساله ای سال از بدو ورودت به موسیقی طرفدار لحظ ه, به لحظه هایت, بعد از گذشت اینهمه سال به انتخابم و هوادار بودن و عاشق بودنم اف تخار میکنم, جاودانه هستی در قلبم .

  • علی ارسالی در

    محسن چاوشی الحق که پهلوان هنر ایرانه

  • ناشناس ارسالی در

    مرد تویی.فقط توی شهرستان ما 2نفر اعدامی را به خاطر دیه نجات داده

  • ناشناس ارسالی در

    محسن چاوشی واقعا بی نظیره
    صدای خاص
    شخصیت خاص
    خدا نگهدارت باشد

  • حمید ارسالی در

    در دوره ای که عصاازکورمی دزدند فقط می شودگفت:حفظکم الله جوانمرد

  • معصومه اکبری ارسالی در

    ازاین آقا ممنون میشم ک ماافرادتحت پوشش ر وهم ک فقط ی مستمری مختصر از اینهمه درآمد های کلان میگیریم حتی شده نیازمندترازماهم هست بصورت وام بدهندنمیگم بلاعوض بصورت و ام بدهند سهاممون رو گذاشتیم بفروش اونم ک ه اینجورشده وضعیت بورس واقعا نیازداریم

  • معصومه اکبری ارسالی در

    ازخدابراشون طول عمر سلامتی سعادت آرزومند م.پیام من روی ایشان برسونید

  • معصومه اکبری ارسالی در

    نیازمندزیادهستش برامون وام بدهند که دوبا ر برمیگردونم وضامن هم در اختیارشان میگذا رم چراکه نیازشدیددارم ممنونم پیامهامو بر سونید بهشان.

    • صفاسیتی ارسالی در

      خانم اکبری مشکلی دارین به پیچ chavoshi1مراجعه کنید ایشون به دست اقای چاوشی میرسونن

  • بهنام ارسالی در

    خدارو شکر که از اول خوانندگیت یعنی فکرکنم سال ۸۳ طرفدارتم.
    هم خواننده ای و هم درویش مسلک.
    حضرت مولا و حضرت مولانا نگهدارت باشه

  • صاحب نظر ارسالی در

    عاشق مرامتم کاش سلبریتی و دولتی نماها ی اد بگیرن از پهلوونیات تا شعارندن ومحبوب قلوب ملت مظلوم شن

  • رضا حسنپور ارسالی در

    خیلی مردی کاش میشد ما هم مثل تومیشدیم
    خیلی دوست دارم عشقــــــــــــــــــ ـــــــــــــی عشق

  • س_ص ارسالی در

    برای تو که در این جهان ،پیداترینی!(محسن چاوشی)
    ترا در آب باید دید....و معن ای ترا در واژه های ناب!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها