|
کدخبر: 154616

حاجی میرزایی: از تبادل۲۴ میلیارد پیام در شبکه شاد خبر داد

وزیر آموزش و پرورش گفت: از ابتدای فعالیت شبکه شاد تا کنون بیش از ۲۴ میلیارد پیام و بیش از ۹ میلیارد فایل در شبکه شاد مبادله شده است. تبادلات آموزشی در یک محیط امن که منحصرا به فضای آموزشی اختصاص دارد انجام می‌شود.

فرهنگ حاجی میرزایی: از تبادل۲۴ میلیارد پیام در شبکه شاد خبر داد

محسن حاجی میرزایی با اشاره به شرایط آموزشی به وجود آمده در پی شیوع کرونا و تعطیلی مدارس از اسفندماه سال گذشته اظهار کرد: یک میلیون معلم و ۱۵.۵ میلیون دانش آموز باید به نوعی سامان می‌یافتند.

در چنین شرایطی بودیم که شبکه آموزشی تحت عنوان «شاد» طراحی و با کمک و همراهی اپراتور همراه اول، وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی فعال شد.

وی افزود: ماموریت شبکه شاد فراهم کردن امکان ارتباط معلمان با دانش آموزان بود. از روزی که شاد ایجا شده به سرعت توسعه یافته و در هر هفته ظرفیت‌های فنی و نرم افزاری‌اش نسبت به هفته قبل توسعه یافته است.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که اکنون بیش از ۱۲.۷ میلیون نفر از دانش آموزان در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند. ۱۱۵ هزار مدیر مدرسه و نزدیک به ۸۰۰ هزار معلم نیز در شاد حضور دارند.

حاجی میرزایی ادامه داد: تا کنون بیش از ۲۴ میلیارد پیام و بیش از ۹ میلیارد فایل در شبکه شاد مبادله شده است. تبادلات آموزشی در یک محیط امن که منحصرا به فضای آموزشی اختصاص دارد انجام می‌شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها