|
کدخبر: 141352

خبر خوب برای ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی تمدید شد.

فاطمه زرین آمیزی اظهارکرد: ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹ آغاز شده و به منظور ارائه تسهیلات برای متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز ۲۶ آذر ۹۹ تمدید شده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ صورت می‌پذیرد.

وی افزود: ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود و متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، در آزمون ثبت نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

ارسال نظر