|
کدخبر: 138935

ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ کی تمام می‌شود؟

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت نام شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌گیرد، آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه پایان می‌یابد.

فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری ۱۴۰۰ اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا آخر وقت امروز، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی افزود: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است از روز سه‌شنبه ۱۲ تا روز پنجشنبه ۱۴ اسفند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۳۹ تقاضانامه تعیین می‌شود. بنابراین متقاضیان باید با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر