|
کدخبر: 135786

آزمون کدام رشته‌های دانشگاهی لغو شد؟

آزمون میان‌دوره پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی که قرار بود ششم آذر برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا ویروس لغو شدند.

فرهنگ آزمون کدام رشته‌های دانشگاهی لغو شد؟

بر اساس رصد وضعیت ابتلا و انتقال بیماری ناشی از ویروس کرونا و هم راستا با مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا آزمون‌های پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی که قرار بود روز پنج‌شنبه ۶ آذر ماه جاری در کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شوند، لغو شدند.

داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور برای ثبت نام پایان وقت اداری امروز چهارشنبه، ۲۸ آبان ماه ۹۹ فرصت دارند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار‌کننده آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و پیش‌کارورزی مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزارکننده آزمون مراجعه کنند.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده‌اند، باید قبل از ثبت‌نام از طریق لینک ثبت‌نام جدید - ورود اطلاعات دانشگاه هزینه ۲ میلیون ریال به صورت اینترنتی پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به مراکز قطب برگزارکننده آزمون‌های جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و پیش کارورزی تا امروز چهارشنبه، ۲۸ آبان ماه ۹۹ مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون میان‌دوره پیش کارورزی صبح روز پنج‌شنبه ۶ و آزمون‌های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی نیز همان روز در نوبت بعد از ظهر تعیین شده بود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها