|
کدخبر: 127221

اتفاق عجیب برای رتبه‌های زیر ۵۰۰ کنکور فرهنگیان

برخی داوطلبان کنکور که برخی از آنها رتبه کمتر از ۵۰۰ را کسب کرده‌اند، می‌گویند برای مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشده‌اند و خواستار توضیح مسئولان هستند.

فرهنگ اتفاق عجیب برای رتبه‌های زیر ۵۰۰ کنکور فرهنگیان

جمعی از داوطلبان کنکور ۹۹ که دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده‌اند و برخی از آنها جزو رتبه‌های خوب کنکور هستند از عدم دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان خبر می‌دهند.

این داوطلبان گفتند: با وجود کسب رتبه خوب و تراز علمی لازم و از سوی دیگر انتخاب پردیس‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان در اولویت‌های نخست فرم انتخاب رشته اما برای مصاحبه دعوت نشده‌اند و خواستار توضیح مسئولان سازمان سنجش درباره دلایل این موضوع هستند.

داوطلبی از استان فارس و شهرستان سرچان می‌گوید: رتبه او در سهمیه ۲۴۸ و ترازش ۱۰۲۶۱ است و ۲۰ کدرشته دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اما به مرحله مصاحبه دعوت نشده است و عملاً رتبه‌های برتر این منطقه به مصاحبه دعوت نشده‌اند.

او می‌گوید: در منطقه ما رتبه ۳۰۰۰ برای مصاحبه دعوت شده است اما مشخص نیست چرا من برای مصاحبه دعوت نشده‌ام.

یاسمن داوطلب دیگری از تربیت حیدریه است. پدر او که یکی از فرهنگیان هم است به ما می‌گوید: رتبه فرزندم ۴۸۶ شده و تراز او بالای ۱۰ هزار است، تمام پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی را انتخاب کرده‌ایم اما متأسفانه برای هیچ کدام دعوت به مصاحبه نشده است.

محمد داوطلب دیگری که در رشته زبان خارجی شرکت کرده است، می‌گوید: بارتبه ۸۱۳ منطقه دو و تراز ۹۳۰۰ برای مصاحبه دعوت نشدم واقعاً این ظلم است در حق ما.

برای بررسی مشکلات این داوطلبان که اسامی آنها از سوی سازمان سنجش برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ارسال نشده است با فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش صحبت و اعتراض این داوطلبان را در قالب یک متن توضیح دادیم اما او در پاسخ گفت: در اطلاعیه روز گذشته سایت سازمان سنجش دلایل آورده شده است.

در بخشی از اطلاعیه سازمان سنجش درباره آن دسته از متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل از مؤسسات دارای شرایط خاص اقدام کرده ولی در این مرحله "مصاحبه" معرفی نشده‌اند، آمده است: عدم معرفی این افراد به یکی از دلایل ذیل است:

یا شانس قبولی در اولویت‌های بالاتر از کدهای مربوط به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص را دارا هستند و یا اینکه فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله هستند بنابراین دلیل عدم معرفی آنان در این مقطع، در کارنامه نتایج نهایی مشخص خواهد شد.

بنا به دلایل متفاوت (اعم از نمره علمی و ترتیب اولویت انتخاب رشته متقاضی و یا عدم رعایت استان بومی و...) هیچگونه اعتراضی در این مرحله از اعلام نتایج از سوی متقاضیان پذیرفته نیست و پس از اعلام نتایج نهایی، در اوایل آبان ماه، برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در درگاه این سازمان در زمان مقرر اقدام کرده‌اند، کارنامه نتیجه نهایی تهیه و قابل رؤیت و بهره‌برداری خواهد بود، لذا متقاضیانی که پس از دریافت کارنامه نسبت به مندرجات آن برای آنان سوالاتی وجود دارد، می‌توانند به استناد پرینت کارنامه نتیجه نهایی در موعد مقرر با دلیل، درخواست خود را مطرح کنند.

طبق کارنامه ارسال شده از سوی برخی از این داوطلبان، آنها نمره علمی لازم را برای انتخاب دانشگاه فرهنگیان "تراز بالاتر از ۶۵۰۰" کسب کرده‌اند از سوی دیگر در فرم انتخاب رشته اولویت یک تا ۱۰ آنها پردیس‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان در استان محل اقامت بوده است اما باز هم برای مصاحبه دعوت نشده‌اند.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    دوستان تنها چیزی که برای معلم شدن نیاز نیست هوش وذکاوت است ادمهای با هوش بالا هرگز پذیرفته نمیشن.ملاک چاپلوسی و تظاهر ونفاق است دارید بسم‌الله.

    • دبیر ارسالی در

      اتفاقا دوست گرامی کاملا در اشتباهید، بنده خودم در مصاحبه ها بوده ام سال 91،و هم اتاقیهایم. رتبه های 3 رقمی بودند برای رشته های دبیری، و الانم تعدادشون دکترا گرفتن، این دکتر ومهندسا هم 12سال زیر نظر معلم درس میخونن

    • سارا ارسالی در

      چه بی تربیت!همه معلما را جمع بستی!

    • سید ارسالی در

      بزرگوار اگر ملاک هوش واستعداد نیست پس چی ه؟؟؟چاپلوسی کی؟نفاق چی؟چرا مسائل را با ه م قاطی میفرمائید

    • معلم ارسالی در

      قبول نشدن در آزمون چه ربطی به چابلوسی دا رد.!دلت از جای دیگر پراست لطفا تعمیم نده .

    • ناشناس ارسالی در

      دوستان دراین مملکت به امسال نیست سالهای گذشته خودم شاهد چنین ظلمی بودم. رتبه های کمتر برای مصاحبه قبول شده بودن ولی رتبه های پایین تر برای مصاحبه نرفتن. بعد دیدن دستشون رو شده دوباره اعلام مصاحبه کردن.جالب تر اینکه بازم رتبه های پایین تر قبول شدن. من خودم حتی مدرک هم دارم از چنین رتبه هایی.فقط خدا میدونه چه کارایی دارن به سر مردم درمیارن.

    • من ارسالی در

      این چه حرفیه اینو ازکحات اوزدیکلی رتبه برتر در دانشگاه های فرهنگیان در حال تحصیل لند بعدشم مگه درانتخاب رشته ها و قبولی اونا حضوریه که چاپلوسی کنه و انتخاب بشه انتخاب براساس رتبه و سپس مصاخبه و خصوصیات فردی انجام میشه شما که اطلاعات نداری چرا سعی در تشنج و تفرقه داری اما بااین وجود باید پیگیری بشه که چه اتفاقاتی افتاده و مسئله برای عموم بیان بشه

    • دبیر ارسالی در

      چون شما را دعوت به مصاحبه نکردند معلم و دانشگاه را زیر سوال نبر همه بچه های دانشگاه فرهنگیان رتبه های برتر و معدل های خیلی خوب هستند.
      از 10 نفر دانشجوی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه اصفهان 7 نفر فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان هستند
      رتبه 1200 تجربی منطقه یک و دانشجوی فاطمه الزهرا اصفهان

    • رضا ارسالی در

      به معلم جماعت توهین نکنید معلمی شغل انبیاء است همه دکترا و مهندس های موفق از دست معلم به اینجاها رسیده اند
      اون بنده خدایی که رتبه بچه اش ۲۴۸ شده از کجا معلوم نفرستادید از اون همه دبیری ها رو زده اند و ظرفیت واسه ایشان خالی نبوده نباید زود قضاوت کنید

    • ابراهیمی ارسالی در

      ای کاش رتبه های خوب رو برای معلمی انتخاب کنن وقتی میگین آموزش وپرورش جزو ارکان ا صلی کشور محسوب میشه فقط شعار نباشه، من س ال 29 خدمتم هست و دوست دارم جایگزینم یک نیروی باسواد ورزیده علمی باشه.

    • ناشناس ارسالی در

      بی تربیت.باید دید هوش وذکاوت شما کجا خرج شده

    • محمد ارسالی در

      نادان وکند ذهن همه را چون خود پندارد*شما اگه باهوش بودی با عقده وکینه نظر نمی دا دی ! فقط برات متاسفم!

    • ناشناس ارسالی در

      اتفاقا آموزش و پرورش به دنبال افراد توان مند هست.

    • اطلاعات ارسالی در

      چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      مرد ن یسسی شمارتو ندی

    • کنکوری 99 ارسالی در

      من این متن رو از سازمان سنجش کپی میکنم:< br /> (آن دسته متقاضیاني كه نسبت به انتخ اب يك يا چند كدرشته محل از مؤسسات داراي شرايط خاص مندرج در اين اطلاعيه اقدام نمو ده ولي در اين مرحله معرفي نشده‌اند، عدم معرفي آنها به يكي از دلايل ذيل مي‌باشد: يا شانس قبولي در اولويتهاي بالاتر از كده اي مربوط به رشته‌هاي تحصيلي داراي شرايط خاص را دارا مي‌باشند؛ و يا اينكه فاقد حد اقل نمره علمي لازم براي معرفي در اين مرح له مي‌باشند. بنابراين دليل عدم معرفي آنا ن در اين مقطع، در كارنامه نتايج نهايي مش خص خواهد شد.)

    • کنکوری99 ارسالی در

      من این متن رو از سایت سازمان سنجش کپی می کنم :
      آن دسته متقاضیاني كه نسبت به انتخاب يك يا چند كدرشته محل از مؤسسات د اراي شرايط خاص مندرج در اين اطلاعيه اقدا م نموده ولي در اين مرحله معرفي نشده‌اند، عدم معرفي آنها به يكي از دلايل ذيل مي‌ب اشد: يا شانس قبولي در اولويتهاي بالاتر ا ز كدهاي مربوط به رشته‌هاي تحصيلي داراي ش رايط خاص را دارا مي‌باشند؛ و يا اينكه فا قد حداقل نمره علمي لازم براي معرفي در اي ن مرحله مي‌باشند. بنابراين دليل عدم معرف ي آنان در اين مقطع، در كارنامه نتايج نها يي مشخص خواهد شد.

  • @faridon.gh4848 ارسالی در

    عجب چه توجیه غیر منطقی از همین الان احسا س واهمه دارم که فرزندم که دختر است که شد یدا برای تربیت معلم خودش آماده میکنه با این اوصاف قبول نشه چیکار کنیم ؟! با این دلایل پیش پا افتاده کنون اظهار شد حتی اق ل از همین الان تربیت معلم عنوان ظرفیت و نحوه قبولی و...اعلام فرمایند که باعث سرد رگمی مردم مشتاق به معلمی واضطراب وافسردگ ی ونامیدی آنان وخانواده هایشان نشود!!

  • ماریا ارسالی در

    سلام
    این اتفاق توی شهر ما هم برای رتبه دو رقمی افتاده است.

  • ناشناس ارسالی در

    هوش بالا و تلاش زیاد برای معلم شدن در ای ران سم است.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام برای انتخاب فرهنگیان چه معیاری داش تن ایا کسی هست پاسخگو ما باشد

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام
      امسال به خاطر اولویت بومی که برای افراد بومی بخش ها و مناطق مختلف طبق دفترچه راهنمای انتخاب رشته در نظر گر فته شده است کد رشته محل دانشگاه فرهنگیان که مربوط به همان بخش یا منطقه است از دا وطلبانی که تراز علمی لازم را کسب کرده ان د و بومی بخش هستند دعوت به مصاحبه کرده ا ست و داوطلب غیر بومی اگر رتبه بالا هم با شد دعوت نشده است و تنها در بخش خودش با د اوطلبان آن بخش رقابت می کند و ممکن است د ر بعضی بخش ها و مناطق رقابت بین رتبه های حتی زیر ۱۰۰۰ برای دانش گاه فرهنگیان سنگ ین باشد.

    • نگین ارسالی در

      من خودم رشتم هنره کنکور عملی و... شرکت ک ردم رتبمم زیر ۵۰۰ شد اولویت های اول هم ز دم ولی قبول نشدم بعد یه نفر با رتبه نه ه زار مجاز شد ... خسته شدم از این همه حق خ وری...

  • منصوری ارسالی در

    سلام اصلا هیچکی به فرهنگیان قبول نشده خود من رتبه ام 1000قبول نشده ام نمی آن چرا؟! فقط تربیت معلم زده بودم نه رشته های دیگه.

    • فرشته ارسالی در

      سلام ببخشید میشه درصدهای زیرگروهتون که و اسه فرهنگیان مهم هستو بگین؟

    • منصوری ارسالی در

      ببین نمی خوام نا امیدت کنم واسه اینکه بخ وای به فر هنگیان قبول شی باید معدل بالای ۱۵ وماکزیمم۶۵۰۰ داشته باشی ما که بالاتر از این شرایط داشتیم قبول نشدیم دیگه نمی دونم چی بگم

  • حسین ارسالی در

    سلام
    ترازه من ۷۲۰۰ شده و اموزش ابت دایی رو انتخاب کردم اما قبول نشدم در حال ی که پارسال با تراز های خیلی پایین تر از من اموزش ابتدایی قبول شدن

  • حمید ارسالی در

    این مملکت باید دست افراد بیسواد به قول این خانم از همه بیسواد در وبی غیرت باید اداره بشود وقتی آموزش یک مملکت دست بی سوادها باشد بینش آنها پایین تر است پس پیشرفت وجود نخواهد داشت ما نه سهمیه داریم نه شانس اول سواد داریم علم داریم پس به درد نمی‌خوریم .این مسعولین چگونه باید جواب خدای که دم از آن میزنند را بدهند و چگونه باید از فرار به قول خودشان مغز هارا بگیرند ما چوب ح اج به فرهنگ وغرت این فرزندان زدیم خیانت از این بد تر وجود ندارد که پسر من دم از خود کشی بزند ومن کاری از دستم بر نمی آید و ا لعنت کند مستولی را که به خاطر سیاست غلت مارا نابود کرد

  • ناشناس ارسالی در

    انگیزه رو از جوونا میگیرن

  • حسین ارسالی در

    خدا پارتی بازی رو از مملکت ما ریشه کن کنه رتبه ۷۰۰۰معدل۱۸/۷۶هستم ترازم بالای۷۰۰۰بوده ۴۱رشته اولم فرهنگیان خراسان رضوی انتخاب کردم چرا به مصاحبه دعوت نشدم باید ازسازمان سنجش پیش رهبر عزیزمان شکایت کنیم تارسیدگی کنند.لبیک یا خامنه ای به دادمان برسید

    • سارا ارسالی در

      سلام. من دانشجوی فرهنگیان اصفهان هستم سا ل پیش رتبه 370 انسانی را داشتم و خواهرم 1200 تجربی هر دو قبول شدیم. ضمن اینکه هم ه بچه های کلاس ما رتبه حدودا زیر 2000 هس تند و معدل های بالای 18.
      البته با توجه به استان و منطقه قبولی رتبه ها کمی بالا و پایین داره

    • کوثر ارسالی در

      سارا خانم حرف ما این که رتبه های بالا تر از ما قبول شدن اگه بدونیم که رتبه ها ی پاین تر از ما قبول شدن ۰۰۰الان من با رتب ه ۱۴۹۶ قبول نشدم اما رتبه ۳۰۰۰ به مصاحبه دعوت شده خودت رو بزار جای ما

  • ناشناس ارسالی در

    من راهم برای مصاحبه خبر نکردند .معلوم نی ست چرا

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی کثافتند و کنکور مزخرفتر

  • مریم ارسالی در

    سلام بنده هم با تراز ۸۳۰۰به مصاحبه دعوت نشدم درصورتی که پارسال کسانی که رتبه و ت رازشون مثل من بوده به مصاحبه دعوت شدن و قبول شدن.خواهش میکنم پیگیری کنید با سرنو شت ما بازی کردن

  • مینو ارسالی در

    چقدر عجیب خدا کنه توی این وقت کم و با ای ن شرایطدر هم وبرهم نتایج به حق اعلام بشه

  • ناشناس ارسالی در

    لابد الان تو یکی از اون افراد باهوش هستی که معلم نشدی

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام. دختر من رتبه زیر ۲۰۰۰داره.انتخاب رشته فرهنگیان انجام داده همه کاراشا کرده قرار بود واسه مصاحبه تماس بگیرن ولی خبری نشده. درحالی که دررشهر ما کسی که رتبه ۱۵۰۰۰داشته واسه مصاحبه رفته و اونجا رتبه شو کردن ۵۰۰.چرا چون باباش جانباز بوده.بخدا اگر زمان جنگ ما به سن بلوغ رسیده بودیم ماهم در جنگ شرکت میکردیم. گناه امثال بچه های ما که نه خانواده شهید هستیم نه جانباز چیه؟ ایا ما ایرانی نیستیم.ایا ما سهمی از این انقلاب مملکت نداریم. بخدا بچه ما یکسال عمرشو گذاشته. هزینه کرده.یعنی هرکی خانواده خاص شد مطمئنن فرزندش هم همه شرایطو داره و میتونه به درد آینده کشور بخوره چه وقت میخوان به این بی عدالتی ها پایان بدن نمیدونم.

    • ناشناس ارسالی در

      والا منم ک فرزند جانبازم با رتبه ۷۰۰ معر فی نشدم. اصلا معلوم نیس با چ ملاکی معرفی کردند

  • مریم ارسالی در

    حق الناس زیاد میشه من رتبه م از پارسال هشت هزارتا کم تر شده ولی ترازم از پارسال کمتر شده

    • ناشناس ارسالی در

      سلام
      الانم برا شما دیر نشده سرحداد مرزها باز هست برا دفاع از اونا می تونید برید تازه سوریه هم هست بسم اله

  • مریم ارسالی در

    من درس زبان اصلا هیچی نزدم واسم منفی رد کردن .خب زمانی که هیچی نزنی میشی صفر نه منفی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام. بچه های مردم‌ زحمت کشیدنه چرا بهشو ن ظلم میکنید دیگه رتبه خوب تراز خوب اون وقت در نمیان. بفکر جوانها باشید تمام این ها رو نبرین معلمی معلوم نیست چه کاره میش ن داخل کشور‌

  • ناشناس ارسالی در

    من به مصاحبه دعوت نشدم ازسازمان سنجش اعت راض دارم ترازم7000شد .من نظام قدیم هستم ۳سال پشت کنکوریم وباهزار بدختی بخاطر این که دانشگاه فرهنگی برم درسمو ادامه دام حا لا هم که به مصاحبه دعوت نشدم از این زندگ ی سیرشدم.سازمان سنجش داره باروح وروان مر دم بازی میکنه وعینه خیالش هم نیست

  • زهرا ارسالی در

    خب اونایی که دعوت نشدن ینی انتخابای قبل فرهنگیان رو قبول شدن دیگه نیازی به مصاحب ه نیست

  • ناشناس ارسالی در

    منم با تراز8000 و معدل دیپلم 18 توتجربی دعوت ب مصاحبه نشدم نمیدونم چرا

  • زینا ارسالی در

    کارشون عادلانه نبوده ، از طرفیم به نظرم برای معلمی باید استعداد ذاتی هر کدوم از متقاضیان رو برای معلمی بسنجن ببینن کی وا قعاً مستعده و اون فرد رو انتخاب کنن .

  • ربابه حاجی پور ارسالی در

    معلوم نیست چیکارمیکنند

  • ناشناس ارسالی در

    من خودم یک معلمم.ورودی سال ۸۸دانشگاه فره نگیان بارتبه‌ی ۱۷۰۰که سه سال سابقمونو خو ردن.
    بیشترهم دوره ای های ما رتبه ه ای خیلی خوب حتی دو رقمی بودن.تعدادمون ۳۰ ۰۰نفرتو کل کشوربودوسه سال تو فرهنگیان آز اددرس خوندیم وشهریه دادیم تاسال چهارم اس تخدام شدیم.همه تربیت معلمی ها تحصیل در د انشگاه براشون سابقه حساب شد وحقوق میگرفت ن.حق مارو برگردونین.
    اونوقت میان آ زمون استخدامی میذارن ویکی بامدرک دیپلم ط راحی دوخت روباسن ۴۰سال استخدام میکنن ولی رتبه های خوب کنکور رو نمیگیرن.خدایا این همه ظلم تاکی؟!
    همه جورشو دیدم.معل م شایسته دیدم وناشایست هم دیدم

  • ناشناس ارسالی در

    این دیگه خیلی ظلمه

  • Z ارسالی در

    واقعا اونحوریه کلا ناحقیه چرا رتبه ۳۶هزا ر برا مصاحبه دعوتن ولی ۱۲ هزار و رتبه ها ی عالی دعوت نمیشن این چع قانونیه که هر ب ار یه برنامه ای رو میزارن

  • سید ارسالی در

    سلام .متاسفانه یکی از بستگان ما باتوجه ب ه رتبه زیر ۵۰۰ وتراز ۶۵۰۰وحتی ازجامعه ای ثارگران هم بودند دردانشگاه فرهنگیان برای مصاحبه دعوت نشدند واین موضوع یک شک بزرگ ی بود برا خانواده...وحالا منتظریم جناب خ ان سنجش کارنامه نهایی را بدهند ببینیم اش کال کار از کجاست

  • ناشناس ارسالی در

    مملکت شیر تو. شیرشده هیچی سرجای خودش نیس ت

  • ناشناس ارسالی در

    مرده شور ببرتتون مملکت خر تو خری داریم ا نتظاری بیش از این نیست گور پدر همشون که همه جا پارتی بازی شده یه عده خر مثل خودش ون از سر خودشون را میبرن بالا.

  • ناشناس ارسالی در

    تکلیفشون چیه ممکنه دعوت بشن

  • علی ارسالی در

    نه آقا اصل مطلب رو بذار بهتون بگم
    فرهنگيان رتبه های بالا و خوب نمی‌خوان، فک می‌کنند این رتبه ها بیان آپ و بعد وضعیت رو ببینن پشیمون بشن، دنبال رتبه های دربه داغون هستند که بعدا هر چی هم بهشون گفتم بگن چشم و به بخور و نمیر راضی باشن.
    همچنین وقتی مصاحبه گر ها خود‌شون ضعیف باشن دنبال جذب افراد قوی نخواهند بود.

  • خ ارسالی در

    معلما که همش معترضان که حقوقشان کمه و کا رشون سخت چرابایداین همه متقاضی داشته باش ه

    • نگین ارسالی در

      چون شغلش تضمینیه یعنی اگه شما کنکور و مص احبه و اینا اوکی بشی بعداز اتمام تحصیل ش اغل میشی واسه همین داوطلب زیاد داره و ای نکه ضمن تحصیل مزایاش هم خوبه

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام بله ماهمه اعتراض داریم ولی چه فای ده کی اهمیت میده.توشهرمادانش آموزباتراز۹ ۰۰۰دعوت نشده اونوقت ترازای ۷و۸دعوت شدن آ خه این بچه های بدبخت دردشون به کی بگن.خد ایاخودت زیرو روکن.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا متاسفم برای سازمان سنجش.

  • سما ارسالی در

    شرط معدل درسته که بسیار دست پایین تعیین شده اما نشون دهنده ی لزوم وجود هوش و ذکا وت هستش
    شماهم اگه دعوت به مصاحبه ن شدی یا از این دست موارد نیازی نیس به بقی ه توهین کنی، بهتره ایراد کارتو پیدا کنی و ترجیحا اصلاحش کن

  • مهدی ارسالی در

    این واقعا ی تقلب ناجوانمردانه است.

  • مریم ارسالی در

    سلام خدا لعنتشون کنه معلوم نیست چیکار کردن.اولا بارها گفتن اصلا نوشتن کد رشته در چه اولویتی از فرم انتخاب رشته مهم نیست ثانیا ۲۳ هزار با اولویت آخر فرم دعوت به مصاخبه شده
    در ضمن اصلا دلیل آنها مبنی برشانس قبولی رشته های بالاتر رو داشته و انتخاب نشده منطقی نیست .شرایط رو داشته پس باید انتخاب بشه در ضمن سه برابر ظرفیت انتخاب میشن
    من یک مادر دلواپس و نگران هستم .ما به سازمان سنجش اعتماد کردیم و فرزندانمون رو به اونها سپردیم نه این شکلی اجحاف بشه در حقشون .اون از سوالات کنکور امسال و این هم از پذیرفتن اونها
    خدا بخیر بگذرونه نتایج قبولی نهایی رو

  • ناشناس ارسالی در

    خب معلومه نورچشمی ها وسهمیه ها فقططط برا ی مصاحبه دعوت میشند

  • asma ارسالی در

    سلام من رتبه 1800منطقه 3بودم واستانم محرومه ولی دعوت به مصاحبه نشدم خواستم بگم این نامردی که درحق ما شدو لاقل قبل انتخاب رشته میگفتین تا ما رشته های دیگم میزاشتیم من الان فقط فرهنگیان گزاشم چون همه گفتن حتما میگیره برات چنماه الکی تواین مملکت درس بخون و اخرش سهمیه دارا برن بالا واقعا نمیدونم چی بگم

  • هوراماه ارسالی در

    شهرستان های تهران هم همینطور شده
    با رتبه های افتضاح دعوت شدن درحالی ک رتب ه های خوب دعوت ب مصاحبه نشدن
    حقمون و خوردن من ک حلال نمیکنم خدا لعنت کنه با عث و بانی این خطا هارو
    ک زحمت سال های مارو اینجوری جواب میدن

  • محمد ارسالی در

    یه سال پشت کنکور برا معلمی اخرم حقت رو بخورن

  • ناشناس ارسالی در

    این دولت نمیدونه چیکار داره میکنه با رتبه هزار قبولم نشدم دانشگاه دیگه ادم نمیدونه چی بگه هیچ کس پیگیر نیست

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من داوطلب نظام قدیم هستم. بخاطر ورو د به دانشگاه فرهنگیان از دانشگاهی که مشغ ول به تحصیل بودم انصراف دادم. ترازم6500ب ه بالاس ولی مصاحبه دعوت نشدم. لطفا پاسخگ و باشین

  • ناشناس ارسالی در

    این چیزا تو آموزش و پرورش عجیب نیست عزیز ان .۲۶ساله که در این وزارتخونه مشغولم و از این حق کشیها زیاد دیدم .رتبه شش سال ۸۹ و رتبه یک اعزام به خارج سال ۹۰:دررشته ریاضی هستم و برای مصاحبه هم دعوت شدم ام ا عدم احراز خوردم .چرا ؟معلوم نشد گفتند صالح هستی اصلح نیستی

  • ایرانی ارسالی در

    دانشگاه فرهنگیان نزنید کسی که رتبه زیر ۵ ۰۰آورده چرا دانشگاه فرهنگیان بزنه ؟ بعدا پشیمان میشید . بزنید رشته های دیه . بدب خت می شوید .

  • ناشناس ارسالی در

    رتبه 947 زبان منطقه 2 لرستان هستم پارسال با رتبه 9727دعوت شدم اما رد شدم امسال ح تی دعوت هم نشدم 2 سال پشت کنکور این همه تلاش برای کسب بهترین رتبه و اخرش حتی دعو ت هم نشدم آذرماه هم سربازم و به لطف مسئو لین 2 سال دیگه هم شیره عمرم کشیده میشه و قتی پدرم رتبه امسالمو دید اشک میریخت از خوشحالی ولی وقتی دید دعوت نشدم....منکه س ربازی رو میرم ناچارن اینا هم میگذره آخرش ولی تاوان اشک یه پدر رو خواهید داد با ه مه چیزتون!

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنتشون کنه انشاالله... یه سال با تمام سختی ها خوندیم تا تونستیم قبول شیم... بعد به مصاحبه دعوت نمی شیم...خدا لعنتتون کنه که دارین با جون بچه های مردم بازی میکنید... گناه ما چیه که وضع مالیمون خوب نیس... که هی پول کنیم تو جیبتون... گناه ما ایکنه باسوادیم و ۱۲ سال درس خوندیم ایا...خدا لعنتتون کنه که بچه زرنگ ها رو نمیخواین..

  • مهسا ارسالی در

    سلام این درست نیست خدا هم نمیبخشه که یک سال بخونی زحمت بکشی بعد با رتبه ششصدو بیست و تراز هفت هزار دعوت به مصاحبه نشی با معدل سه سال هجده این انصاف نیست تازه فرزند جانباز هم هستم. لااقل اینقدر دروغ نگید که به فرزندان جانباز شهید می‌رسید همش دروغه مردم هم رو ما فکرای دیگه دارن نه والا ما هم مثل بقیه نا امید از آینده وزندگی هستیم کی میخواد جواب بده....

    • ناشناس ارسالی در

      دوست عزیز شما چطور با تراز 7000 رتبت شده 600 اتفاقا مثل اینکه امسال حق رو به حق دار دادن شما میدونی اگه سهمیه نداشتی رتب ت 3000 هم نمیشد بعد طلبکار هم هستی عجیبه واقعا

    • کوثر ارسالی در

      در پاسخ به کسی که به تو چنین نوشته باید گفت الان همه سهمیه انواع واقسام دارند د ر عجبم تو چرا نداری😁😁😁

  • فاطمه ارسالی در

    سلام واقعاکه من فرهنگیان مجاز شدم معدلم 19هستش وترازم 8000و واقعا نمیدونم چرادع وت نشدم اینقدر خوندم وزحمت کشیدم ای خداا اواقعا عاشق معلمی هستم توروخدا یکاری کنی ن

    • پرهام ارسالی در

      عزیزم پارتی بازیه.من خواهرم رابش شده 100 0و ترازش شده 8400برا فرهنگیان دعوت شد مص احبشم عالی بود ولی ردش کردن.خدا حقشو بگی رع.خدا حق اشکای مادرموبگیره

  • رها ارسالی در

    واقعا امسال خیلی بدکردن با احساس بچه ها بازی کردن .بعد توقع دارن مردم درس بخونن .اخه این چ وضعشههههه.با این کار حس درس خ وندم ازمون گرفتن

  • ناشناس ارسالی در

    اینها معلم با رتبه های بالا نمی خواهند ر تبه های پایین را می گیرند و اکثرا از کان الهای خاص تا معلمان و استادان دانشگاه از وابستگان خودشان باشند من رتبه دوم دکتری را می شناسم که رد گزینش شده و الان بیکا ره و کسی که اصلا امتحان دکترا نداده و ال ان مدیر گروه یکی از رشته ها در یکی از د انشگاه های تهرانه

  • ناشناس ارسالی در

    چیزی که لازمه برای دعوت به فرهنگیان همون سه تا پ معروفه که خب ما نداریم وگرنه چر ا بچه های خوب نباید وارد آموزش وپرورش بش ن

  • فافا ارسالی در

    به خاطر این که احتمالا کد رشته هایی رو که تو اولویت بالاتر از فرهنگیان زدن قبول شدن.
    مثلا طرف انتخاب دهمش رو زده فرهنگیان ولی چون رتبه ش خوب بوده، یکی از 9 تا انتخاب قبلشو قبول شده... دیگه برای مصاحبه دعوت نشده ولی نتایج نهایی که بیاد معلوم میشه انتخاب مثلا سومش قبول شده...

  • شهروند ارسالی در

    واقعا بایدبمیریم که تو مملکت اسلامی این همه ستمو ظلم وجود داره،بچه های ما چکار ب اید بکنن نا امیدی باعث نابودی خیلی ها ش ده،به کجا باید پناه برد،خدایا ظلم تا کی وکجا؟؟؟

  • فاطمه. ارسالی در

    میگفتن امسال ۳۰هزارتا میخان ولی کو ما ر فتیم ۴تا کلا میخاستن .با رتبه ۱۹۰۰هم قبو ل نشدم .خب این چ کاریه .خدایی این واقعن رسمشه ک اینطوری با جوونای ملت بازی میکنن .بحساب ما اینده سازیم خدایی با این کارش ون واقعا مارو ناراحت کردن بعد میتونیم بر ا سال دیگ بخونیم ؟؟انقدم کتاب و ازمونا گ رون شدن اخه این چ وضههههههه

  • دنیا ارسالی در

    من یه سال پشت کنکوری ماندم امسال فرهنگیا ن قبول شدم رتبم هم ۳۰هزار ترازم بالای ۶۵ ۰۰هس ولی ب مصاحبه دعوت نشدم پارسال بچه ه ایی با رتبه ایی افتضاح قبول شدن گناه ما چیه من هیچ عدالتی رو نمیبینم

  • کوثر ارسالی در

    سلام ببخشید آقای من،من با رتبه 1400وماکزیمم نزدیک به8000ومعدل بالای18به مصاحبه فرهنگیان معرفی باید میشدم که معرفی نکردند در مورد ما عدالت را رعایت نکردند. آیا تلاش ما دیگر بی ارزش است. من شبو روز درس خواندم تا این رتبه کنکور را کسب کنم. این مسءولین دیگر اصلا حق و عدالت را رعایت نمیکنند . رهبر عزیزم خواهش میکنم به داد کسایی که غیر از خدا کسی را ندارند برسید.

  • فرشته ارسالی در

    تو شهر رتبه ۹۰۰ منطقه ۳ به مصاحبه دعوت ن شده نمیدونم چرا?درحالیکه پارسال تارتبه ۳ ۰۰۰ مصاحبه دعوت شدند واقعاااا به چه دلیل ی اینکارا رو میکنن جوونا کلا ناامید شدن کاش یکی هم به فکر جوانا بود

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی‌میگن‌شرایط‌لازم‌برای‌دعوت‌شدن‌به‌مص احبه‌ داشتن‌ترازبالای‌۶۵۰۰،‌معدل‌بالا‌‌، ‌و.....یعنی‌شرایطی‌که‌همشو‌ داریم‌. چرا‌ این‌ کارهارو‌میکنن
    من‌از‌خانواده‌ های‌فقیر‌ روستایی‌هستم‌ با شرایط سخت‌درس ‌خوندم‌شرایط‌ لازم‌ برای‌ فرهنگیان‌رو‌ د اشتم‌ اما‌دعوت‌ نشدم‌
    من‌کاری‌نمیت ونم‌ بکنم‌‌ فقط،‌ واگذارشون‌ میکنم‌ به ا مام حسین....

  • محمد ارسالی در

    واقعا جای تاسف داره بعضی ها هرچی دلشون میخواد میگن من رتبه 502 کنکور شدم و انشالله دوشنبه مصاحبه دارم ولی اگه حتی رتبه 1 هم شده بودم باز هم فرهنگیان انتخاب میکردم امسال شماها اینقد آی کیوشون پایینه که نمیتونن بفهمن برای ساختن جامعه بهتر باید معلمان خوب داشته باشیم

  • ناشناس ارسالی در

    فقط وفقط ازخدا می خوام که جواب ظلمای افر ادوبده درهر مقام وپستی که هستند.

  • سلوا ارسالی در

    سلام بچه ها میخام یه حقیقتی رو بهتون بگم ‌من سال ۹۲شرکت کرده بودم دانشگاه فرهنگیا ن قبول شدم و رفتم‌مصاحبه از بین ۱۵۰نفر ک ه قرار بود اون سال پذیرش بشه من رتبه ۲بو دم اما بعدش که نتایج نهایی اومد اسم‌من ج زو مردود ها بود. میخاستم بگم حرص نخورید فقط باید یا پول داشته باشین که قید درس خ وندن رو بزنین یا سهمیه و پارتی که مفتی ب رین بشینین.اگه هیچ کدومو ندارین بیخیال ب شین به جایی نمی رسین.الانم فوق لیسانس ما مایی دارم.و همیشه هم شاگرد اول بودم ولی چون پارتی ندارم خونه نشستم😂😂

    • فائزه ارسالی در

      سلام عزیزم کجا ماماها بیکارند خودت تنبلی لاقل که میتونی یه مطب بزنی!

    • ناشناس ارسالی در

      عزیزم بحث تنبلی نیس گفتم که باید پول داش ته باشی برای مطب هم کلی پول میخاد پول اج اره مطب پول لازم و ... بازم میخاهی بگم.

    • رویا ارسالی در

      ماماها رو تو هوا میزنن عزیز تو شهر ما، اهل کجایی؟

  • ناشناس ارسالی در

    حیفه ما که سالها پیش تربیت معلم رفتیم جه خیری الحاظ مادی دیدیم دختر خود من تربی ت معلم شهید رجایی می تونست برود به خاطر معدلش ولی نرفت جون مارا دیده بود با مزای ای اندک

  • مرسانا ارسالی در

    داداش من ۱۷۰۰ توانربود فرهنگیان دعوت نشد ه میدونستین اکثرا خنگهارا به معلمی میگیر ن

  • زهرا ارسالی در

    من سال پیش رتبه ۸۰۰۰اوردم دعوت به مصاحبه شدم اما قبولم نکردن به خاطر رتبه امسال رتبه ام ۵۰۰۰شد اما دعوت به مصاحبه تم نشد رتبه۳۰۰۰ورتبه های سه رقمی منطقه ما هم دعوت به مصاحبه نشدن پس دقیقا کی رو دعوت کردن این همه سال درس خوندیم اما اخرش هیچی هرسال منطقه ما تا ۶۰۰۰هزار معلم میگرفت اما امسال......هیچی نگرفتن انگار

  • علیرضا ارسالی در

    بچه ها منم همین بلا سرم اومد. با رتبه 1800 نشدم. رفیقم با رتبه 2100 و اون یکی با 3000 شده. بیاین یک سوپر گروه اعتراضی بزنیم یک کاری حرکتی چیزی کنیم.

    • فاطمه ارسالی در

      اره منم موافقم باهات من هستم

  • عسل ارسالی در

    من فرهنگیان نزدم ولی اشکم دراومد این مطا لب رو خوندم نمی دونم آیا توی کارنامه های افراد غیر فرهنگیان هم این کارو قراره بک نند . چرا آموزش و پرورش و سنجش یک ظالم ز ورگو هستن؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام

  • nasim ارسالی در

    من سال بعد کنکور تجربی میدم خیلی هم دارم زحمت میکشم معدلم 18 به بالاس توی دوسال گذشته خیلی دانشگاه فرهنگیان میخوام قبول بشم به نظرتون باید دنبال هدفم برم یا نه؟

  • ناشناس ارسالی در

    بیشتر معلم هایی ک دیدم زیاد باسواد نبودن چون وقتی میرن دانشگا درس نمیخونن

  • ناشناس ارسالی در

    والا منم رتبه ام۱۳۰۰۰با تراز۶۵۵۷دعوت نشد م در حالی که دوستام ۲۷هزار و۱۷هزارو بردن

    • فائزه ارسالی در

      از کجا مطمئن بشیم راسته که رتبه های بالاتر دراومدن تا پدر این سازمان سنجش رو دربیاریم فقط مدرک بزارین.

  • کوثر ارسالی در

    مسولین یک کلام بگین به این اعتراض های ما بعد از این همه سختی و خون جگر خوردن جوا ب می دین یا نه خودتون خب می دونین کنکور امسال سخت ترین وپر استرس ترین کنکور سال بودبااین وجود بعداز شب و روز خوندن بلاخر ه تونستیم رتبه ۱۴۹۶ و ماکزیمم ۸٬۰۰۰ بیار یم خدا رو خوش نمی یاد ما رو اذیت کنین به خدا راضی ام رتبه ۱۴٬۰۰۰ با رتبه های بال ا تر از خودم که دعوت شدن عوض کنم

  • سلوا ارسالی در

    یه بد شانس از دیار باقی

  • علی ارسالی در

    کلاهبرداری عجیب این بود که به بهانه انتخ اب رشته های فرهنگیان خصوصا تربیت بدنی چط ور ملت رو خفت کردند وپول در آوردند نفری جمعا 100 هزار تومن.. 45ت تست ورزش 42 توم ان اعلام آمادگی 9300 انتخاب رشته فرهنگیا ن آخر هم پوچو پوچ

  • ناشناس ارسالی در

    م

  • جعفرزاده ارسالی در

    با سلام
    دختران و پسران گلم،من مادر ی دل شکسته هستم که پسر مومن و درسخوانم د ر کنکور ۹۸ با تراز و رتبه خوب دعوت شد و در مصاحبه نمره ۹۶ گرفت اما قبول نهایی اع لام نشد،کنکور ۹۹ چون عاشق شغل معلمی بود مجدد شرکت کرد باز هم قبول شد با رتبه و ن مره بهتر،اما این بار دیگه دعوت نشد.... ا ین کشور برای جوانان زحمت کش جایی نداره،د و سال به عشق معلمی چه سخت گذشت،اما با مش اور خوب ارتباط گرفتیم حقوق رو حتما میخون ه و راهشو از این دانشگاه جدا خواهد کرد،ب ه دنبال سرنوشت باید رفت،اینجا و این دانش گاه جای فرزندانی چون شما نیست،بله پارتی بازی حتما شده و شکی نیست،من و همسرم هر د و فرهنگی هستیم و هیچ کس صدای ما رو نشنید ،درس بخونید و به همه نشون بدید اینجا آخر دنیا نیست،کار برای مردان و زنان با ایما ن همیشه هست،خداوند خودش جواب این بی عدال تی رو خواهد داد

  • زهرا ارسالی در

    10000 نفری که گفتند اعلام میکنند کی میخو اهند اعلام کنند.اخه هفته دیگه نتیجه ها ر ا اعلام می کنند

  • نسرین ارسالی در

    فکر نکنم دیگه مصاحبه مجدد اعلام کنن

  • ناشناس ارسالی در

    قضاوت ممنون من رتبه ۱۳۰بودم و فرهنگیان منو پذیرفته نه چاپلوس بودم نه تظاهر کردم نه پارتی داشتم هر چی بودم خودم بودم الانم مشاوره پذیرفته شدم امیدوارم بتونم ب سرزمینم خدمت کنم ب معلمین توهین نکنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها