|
کدخبر: 118215

سیر بازنشستگی معلمان صعودی است

وزیر آموزش و پرورش، گفت: هر سال حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته می‌شوند.

فرهنگ سیر بازنشستگی معلمان صعودی است

محسن حاجی میرزایی در این خصوص، اظهارکرد: در طول برنامه ششم توسعه که هنوز یکسال آن باقی مانده است ۱۸۶ هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام شده‌اند که سه برابر جذب نیرو در برنامه پنجم توسعه است.

وی ادامه داد: تا سال ۱۴۰۴ سیر جمعیت دانش‌آموزی صعودی و سیر بازنشستگی در آموزش و پرورش هم صعودی است و هر سال حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر بازنشسته می‌شوند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    سلام اینقد نیرو کم دارید چرا فکری به حال ما معلمان آزاد نمیکنید

  • سلام ارسالی در

    آن شالله که همه استخدام شوید. ولی مشکل اینجاست. که بعد استخدام دوستان فراموش می کنند معلم هستندو هرکسی را نمی شود استخدام نمود مگر اسباب معلمی مهیا گردد. معلم بودن با بسیاری از مشاغل تفاوت می کند. هرکسی نمی تواند معلم باشد. بعد 34 سال تدریس آرزو می کنم کاشکی امسال تازه معلم می شدم. معلمی روش تدریس. سواد فوق کتاب. کلاسداری عالی. به علم روز بودنو دانش روانشناسی. وتربیت. وفن معلمی می خواهد. با چند ساعت صمن خدمت مشکل حل نمی شود. کاشکی آموزش و پرورش این موارد را آزمون عملی می گرفت. و بهترین بهترین ها را بر می گزید تا علم کشور پیشرفت می نمود. معلمی شغل نیست هنر است.

  • سرباز معلم ارسالی در

    سلام با وجود این همه کمبود نیرو چرا سربا ز معلمای 92به بعد رو جذب نمیکنید ما دو س ال تجربه تدریس در بدترین روستا ها رو دار یم چرا این تجربه ها رو به حا ل خود رها م یکنید ظلم نیست حداقل بصورت حق التدریس جذ ب کنید ممنون میشم پیگیری فرمایید

  • صادق ارسالی در

    با سلام خدمت همه عزیزان لطفا از سرباز معلمان بعد ۹۲ استفاده کنید هم تجربه دوسال تدریس با نظام جدید داریم هم دوره های ضمن خدمت و دنشگاه فرهنگیان را گذرانده ایم. جوان و با انرژی وعلاقه مند به شغل شریف معلمی هستیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها