|
کدخبر: 117309

داوطلب کرونایی سئوالات کنکور هنر را منتشر کرد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری داوطلب منتشر‌کننده سوالات کنکور هنر خبر داد و گفت: داوطلب مبتلا به کرونا که در محل جداگانه‌ای آزمون می‌داد، این سئوالات را منتشر کرد.

فرهنگ داوطلب کرونایی سئوالات کنکور هنر را منتشر کرد

در پی انتشار سئولات گروه آزمایشی هنر در فضای مجازی، فاطمه زرین آمیزی در این خصوص، گفت: یکی از داوطلبان گروه آزمایشی هنر صبح امروز موفق به بردن گوشی همراه خود به جلسه آزمون شد و بخشی از سئولات این آزمون را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این داوطلب در بیمارستان طالقانی آزمون می‌داد که با سوءاستفاده از عوامل اجرایی و شرایط کرونایی خود توانسته بود بعد از پایان آزمون دروس عمومی از سئوالات عکس بگیرد و منتشر کند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به دستگیری فرد متخلف و منتشر‌کننده سئوالات کنکور هنر، تاکید کرد: اگر چه این داوطلب اظهار کرده است قصد تقلب نداشته، اما درحال‌حاضر به محاکم قضایی معرفی شده و مجازات پیش‌بینی شده در قانون شامل جزای نقدی از ۱۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات در خصوص او اجرا خواهد شد و این سازمان برای این گونه افراد تقاضای اجرای بالاترین حد مجازات را دارد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها