|
کدخبر: 95366

شبکه شاد از نظر اخلاقی و حفظ اطلاعات خصوصی امن است؟

مرکز برنامه‌ ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دانلود نرم افزار شبکه آموزشی دانش آموزان فقط از آدرس shaddl.medu.ir امکان پذیر است و ضریب امنیت این شبکه از نظر جنبه‌های اخلاقی، حفظ داده‌ها، اطلاعات و محتواهای تولید شده بسیار بالا است.

گسترش نیوز - در ادامه این اطلاعیه آمده است: شبکه آموزش دانش آموزان متعلق به وزارت آموزش و پرورش و تحت مالکیت و مدیریت این وزارتخانه است که ضریب امنیت آن از نظر جنبه‌های اخلاقی، حفظ داده‌ها، اطلاعات و محتواهای تولید شده بسیار بالا است و دسترسی به اطلاعات خصوصی فرهنگیان و کاربران این شبکه نیز به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

بر اساس این اطلاعیه، مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات به همه معلمان، دانش آموزان و والدین آنان اطمینان داده است که تمام موارد امنیتی اعم از حفاظت و نگهداری اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران در شبکه آموزشی دانش آموزان لحاظ شده است و مشاوران فنی شبکه بطور مداوم و شبانه روز در حال رصد و پیگیری این موارد و رفع مشکلات فنی نیز هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است؛ تنها مرجع دانلود نرم افزار شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در آدرس shaddl.medu.ir است و غیر از این منبع دیگری وجود ندارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر