|
کدخبر: 93796

جایگاه اولیا و مربیان در شبکه آموزشی «شاد»

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد؛‌ یکی از کانال‌های اصلی ایجاد شده در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) به انجمن اولیا و مربیان اختصاص داده شده است.

گسترش‌نیوز: از آنجا که یکی از کانال‌های اصلی ایجاد شده در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) به انجمن اولیا و مربیان اختصاص داده شده است، مسوولیت عضو کردن همه همکاران حوزه انجمن اولیا و مربیان از ستاد، استان، مناطق و اعضای شوراهای انجمن استان، منطقه و مدرسه بر دوش انجمن اولیا و مربیان نهاده شده است..

همچنین انجمن اولیا و مربیان احصای محتوای تربیتی و خانوادگی که در قالب متن، مقاله، کلیپ، فیلم آموزشی و داستانی توسط مدرسان آموزش خانواده تولید می‌شود و بارگذاری موارد مناسب آن در این کانال را نیز برعهده دارد.

از اعضای انجمن اولیا و مربیان خواسته شده که حداکثر تا روز شنبه ۳۰ فروردین ماه برای نصب اپلیکیشن شاد بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام کنند تا نسبت به عضو کردن آنها در کانال مورد اشاره اقدام شود.

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های اصلی انجمن اولیا ومربیان در سال ۹۹ است که لازم است از صف تا ستاد اهتمام لازم را برای تحقق آن معطوف کنند. افراد برای نصب این اپلیکیشن باید به سایت وزارت آموزش و پرورش (www.medu.ir) مراجعه و از سمت چپ سایت اپلیکیشن مورد نظر را دانلود و نصب کنند.

تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون ادامه دار شده است و هر چند آموزش و پرورش سعی کرد با استفاده از توان و تجربه معلمان و همکاری رسانه ملی روند آموزش تعطیل نشود، اما آموزش در تلویزیون نتوانست به طور کامل نیازهای آموزشی دانش آموزان را مرتفع کند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود خلاءهایی در آموزش از راه دور برای دانش آموزان از همان هفته‌های ابتدایی تعطیلی مدارس، از ایجاد یک شبکه اجتماعی دانش آموزی مستقل برای آموزش مجازی دانش آموزان خبر داده بود.

پس از گذشت یک ماه از وعده وزیر، سرانجام شبکه اجتماعی دانش آموزان تحت عنوان «شاد» آماده و در خدمت نظام آموزشی قرار گرفت.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها