|
کدخبر: 93134

راه‌اندازی کارگاه مقابله با کرونا توسط فرهنگیان

رئیس آموزش وپرورش تربت جام گفت: معلمان این شهرستان به منظور مهار ویروس کرونا، روزانه ۳۵۰۰ ماسک تولید می‌کنند.

گسترش‌نیوز: علیرضا اسلامی نژاد رئیس آموزش وپرورش تربت جام درحاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک معلمان جهادگرآموزش و پرورش، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا معلمان آموزش و پرورش تربت جام از روز‌های اولیه شیوع این ویروس، متوجه کمبود ماسک و لوازم ضدعفونی شدند و به همین دلیل کارگاه‌های تولید ماسک معلمان تربت جام فعالیت خود را آغاز کرد.

او با اشاره به اینکه این کارگاه با مشارکت اداره آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی و خیرین سلامت راه‌اندازی شد، تصریح کرد: در کارگاه آموزش و پرورش تولید ۵۷ هزار ماسک در دستور کار قرار گرفت.

رئیس آموزش وپرورش تربت جام گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان پویش به رنگ مهربانی را با کمک فرهنگیان راه‌اندازی و تصمیم داریم ۵۰۰۰ بسته غذایی بهداشتی وغذایی بین نیازمندان شهرستان تربت جام توزیع نماییم.

اسلامی نژاد در ایجاد و حمایت از کارگاه‌های تولید ماسک از فرهنگیان قدردانی کرد و افزود: معلمان تربت جام، همچنین درفضای مجازی اقدام به آموزش نکات لازم در پیشگیری از بیماری کرونا کردند که مسئولیت‌پذیری آنان قابل تحسین است.

او ادامه داد: دراین شرایط خاص که مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند، اما معلمان جهادگر درسنگر علم ودانش در فضای مجازی کلاس‌های درس را با همراهی والدین دایر کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها