|
کدخبر: 93074

آیا مردم از آموزش مجازی راضی‌اند؟

استاندار یزد با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که برای آموزش در استان و کشور صورت گرفته گفت: مردم یزد از تلاش معلمان برای آموزش مجازی رضایت دارند.

گسترش‌نیوز: محمدعلی طالبی در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه در بحث آموزش غیرحضوری اتفاق بسیار خوبی در استان یزد رخ داد و تحسین مردم را به دنبال داشت اظهارکرد: بازخورد مثبتی که از این اقدام صورت گرفت نشان دهنده وجدان کاری بسیار بالای معلمان و کادر آموزش و پرورش استان وجود دارد است.

وی تصریح کرد: در بحث نظام تعلیم و تربیت بعضی مواقع محرومیت دانش‌آموزان محروم به دلیل عدم وجود امکانات ارتباطی افزایش پیدا می‌کند.

استاندار یزد با بیان اینکه ر مناطق محروم و مدارس محروم شهر بعضا تا ۳۰ درصد دانش‌آموزان این ارتباط برقرار نیست گفت: توجه و اهتمامی که آموزش و پرورش به این موضوع داشته واقعا قابل تحسین است و سرشماری و آمارگیری صورت گرفته از دانش‌آموزانی که امکانات لازم را ندارند واقعا اقدام بسیار خوبی بوده است.

وی افزود: در دوره کرونا این همت و تلاش از ناحیه دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری و شورای شهر و خیرین دیدیم که احساس می‌کنیم کرونا با همه مشکلات و سختی‌هایی که به دنبال داشت، برکاتی هم به دنبال داشت و نشان داد که این همبستگی چگونه در نیازهای اساسی مردم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

طالبی ادامه داد: با این نگاه باید برنامه‌ریزی برای ادامه سال تحصیلی را داشته باشیم و پیشنهاداتی که در این جلسه هم مطرح شد کمک بسیار خوبی برای جمع‌بندی در این رابطه است.

استاندار یزد با اشاره به اینکه بعید می‌دانم شرایط به گونه‌ای باشد که از ۳۰ فروردین بتوانیم ادامه فعالیت مدارس را داشته باشیم گفت: با توجه به اینکه شرایط مشابهی در استان‌های مختلف نداریم احتمال واگذاری تصمیم‌گیری در این حوزه به استان‌ها وجود دارد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها