|
کدخبر: 89166

سرانجام اسکان‌ نوروزی آموزش و پرورش در شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن تاکید به حفظ همبستگی ملی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: برای عید به شیراز سفر نکنید. مردم باید توصیه‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند تا از این بحران عبور کنیم.

فگسترش‌نیوز: مسعود رضایی در مورد وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهر شیراز گفت: خوشبختانه مردم شیراز قرنطینه خانگی را به خوبی رعایت کرده‌اند. معابر عمومی خلوت است. تنها مشکل موجود، کمبود اقلام بهداشتی برای مردم و بیمارستان‌ها است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس «کمبود امکانات بیمارستان‌ها» را مهم تلقی کرد و افزود: از مسئولان می‌خواهم به جد این موضوع را پیگیری کنند که احیانا تلفاتی پزشکی یا پرستاری نداشته باشیم.

وی در خصوص مسافرت‌های نوروزی گفت: از هم‌وطنان خواهش می‌کنم که در نوروز به شیراز سفر نکنند. محل‌های اسکان نوروزی شهرداری‌ و آموزش و پرورش در شیراز تعطیل اعلام شده است. همه این اقدامات برای پیشگیری و برای حفظ جان ملت ایران است. عبور و مرورها این روزها خوب است برای ایام عید به جد پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس در پایان در خصوص ضرورت همبستگی ملی گفت: تنها. چیزی که می‌تواند بحران ما را حل کند، همبستگی است زیرا کرونا دشمن آشکار نیست، پنهان است. می‌طلبد جامعه ما دشمن مشترک پنهانی برای خود تصور کرده و با ویروس مبارزه کند. مردم باید توصیه‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند تا از این بحران عبور کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها