|
کدخبر: 84765

جهانگیری: حضور مردم همواره پشتوانه‌ای برای رهبر است

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: ملت ایران در مقاطع مهم تاریخی ایران اسلامی همواره حضور پررنگی داشته و به نقش تعیین‌کننده خود به خوبی عمل کرده است.

گسترش‌نیوز: اسحاق جهانگیری روز سه‌شنبه در مسیر راهپیمای ۲۲ بهمن زاهدان داشت: ملت ایران با حضور خود در این راهپیمایی به درستی پیام ایستادگی مردم پای انقلاب، نظام و آرمان‌های خود را به دنیا مخابره کرد.

وی ادامه داد: با توجه به بیان معامله قرن توسط امریکا، مسائل منطقه‌ای در کشورهای عراق، سوریه و یمن و شهادت سپهبد شهید سلیمانی؛ در شرایط حساسی قرار داریم و یک حرکت جدید در منطقه در حال اتفاق است.

معاون اول رئیس‌جمهوری بیان کرد: حضور مردم همواره پشتوانه‌ای برای رهبر معظم انقلاب و مسوولان کشور بوده تا بتوانند با شجاعت و قاطعیت بیشتر در مورد منافع ملی تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه زاهدان نقطه مهم و راهبردی کشور است گفت: پیامی که از زاهدان به دنیا مخابره می‌شود این است که ایران کانون ثبات، امنیت و همدلیست و این راهپیمایی اثری مهم در دنیا و منطقه خواهد داشت.

معاون اول رئیس‌جمهوری شامگاه دوشنبه به منظور شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد

اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فروگاه بینالمللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، فرماندار و شماری از مسوولان این استان قرار گرفت.

منبع: جهانگیری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها