|
کدخبر: 63058

جزيیات جلسه رسیدگی به اتهامات ۸ متهم ارزی

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات ۸ متهم به اتهام اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان، در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی اقتصادی برگزار شد.

گسترش‌نیوز: در آغاز نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات ۸ متهم ارزی، قاضی موحد که ریاست این جلسه را بر عهده داشت، اظهار کرد: این جلسه جهت رسیدگی به اتهامات ایوب استادکریمی و مرتبطان ایشان تشکیل شده و جلسه دادگاه نیز با حضور نماینده دادستان، متهمان و وکلای مدافع متهمان رسمی و علنی است.

در ادامه قاضی موحد از نماینده دادستان خواست که با حصور در جایگاه کیفرخواست پرونده را قرائت کند.

وی کیفرخواست متهمان را به شرح ذیل قرائت کرد:

۱- ایوب استادکریمی متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان ۱۳۰۰ میلیارد تومان.

۲- ولی حاجی پور جنکانلو متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان ۲۸ میلیون یورو

۳- راجان حاجی پور متهم است به معاونت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان ۱۲۶ میلیون یورو.

۴- امیر موسایی متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان ۲۵ میلیون یورو

۵- نوروز سبحان متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان ۲۵ میلیون یورو

۶- داریوش شجاع فر متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان ۲۱ میلیون یورو که فعلا متواری است.

۷-وحید فراهانی متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان ۹ میلیون یورو که فعلا متواری می‌باشد.

۸- مهدی اشرفی متهم است به مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته در حد کلان به میزان ۹۵ هزار دلار.

ادامه دارد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها