|
کدخبر: 60951

خبر فوق‌العاده درباره استخدام فرهنگیان

مدیرکل هسته گزینش آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران از جذب بیش از ۳۶۰۰ نفر در آموزش و پرورش این شهرستان‌ها طی امسال خبر داد.

گسترش‌نیوز: رضا روستایی پیش از ظهر چهارشنبه در دومین همایش آموزش «تحقیق در گزینش» که در قرچک برگزار شد، طی سخنانی به‌ پیش رو بودن دو مرحله بزرگ جذب در آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: در امسال یک هزار و ۶۰۰ نفر از طریق ماده ۲۸ آزمون استخدام کشوری که در شهریور ماه برگزار می‌شود، به‌صورت پیمانی جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند.

وی افزود: یک هزار و ۹۸۰ نفر نیز در امسال از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

الویت اول صلاحیت علمی و اخلاقی

مدیرکل هسته گزینش آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان این که شهرستان‌های استان تهران در امسال رتبه سوم کشور در حوزه جذب نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش را دارد، اضافه کرد: مراحل گزینش در آموزش‌وپرورش اولویت اول صلاحیت علمی اخلاقی شرایط اجتماعی داوطلب است که مورد گزینش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیرکل هسته گزینش آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: آزمون استخدام پیمانی ماده ۲۸ در شهریورماه برگزار می‌شود و ۱۶۰۰ نفر توسط واحد گزینش وزارت آموزش‌وپرورش به‌صورت تقریبی اعلام‌شده و با توجه به نیاز شهرستان‌های استان تهران به نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش جذب خواهند شد.

منبع: تهران نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها