|
کدخبر: 302732

تزریق حال خوب به جامعه با اهمیت ورزش دانش آموزی

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: حال خوش آموزش و پرورش نشاط و سرزندگی را به جامعه تزریق کرده و امیدواری را در نسل آینده فراهم می‌کند.

فرهنگی و اجتماعی تزریق حال خوب به جامعه با اهمیت ورزش دانش آموزی

 

حسین بابوئی در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات ورزش دانش آموزی در اردبیل، اظهار کرد: بیش از سه ماه است که مسئولان استان اردبیل برای برگزاری این رویداد تلاش می کنند تا بستر شایسته برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی را با کیفیت و کمیت مطلوب مهیا کنند.

وی یاد و خاطره شهدای این استان و به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: امروز سرپرستان، مربیان، داوران و جمعی از پیشکسوتان در این سالن گردهم آمدند تا اعلام کنند که ورزش و تندرستی رکن اصلی توسعه آموزش و پرورش در مسیر حرکت تحولی است.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی از این رویداد به عنوان نمونه موفق کار جمعی و گروهی یاد کرد و گفت: در روزهای آینده نیز این استان میزبان مسابقات ورزشی دختران خواهد بود که همراهی و همسوئی همه دستگاه ها و نهادها می تواند به برگزاری شایسته آن کمک کند.

بابوئی بیان کرد: در کنار بحث استعدادیابی این رویداد فرصتی مناسب است تا با حضور مسئولان انجمن والیبال و فوتسال کشور کم و کاستی های این دو رشته ورزشی در نظام آموزش و پرورش برطرف شده و الگوئی شایسته در تربیت دانش آموزان و ظهور و بروز توانمندی های آنها را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: آینده کشور به دست همین نوجوانان و جوانان ساخته خواهد شد و ما باید کمر همت در تربیت و تعالی آنها در حوزه های مختلف ببندیم.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی افزود: اگر حال آموزش و پرورش به عنوان کانون تحولی کشور خوب باشد سایر بخش های جامعه نیز حال و روز خوب و پرنشاطی را خواهند داشت و امیدواری در جامعه نمود بیشتری پیدا می کند.

بابوئی اظهار کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزی مقطع ابتدایی بیشتر با رویکرد جشنواره ای برگزار می شود تا دانش آموزان در کنار هم بتوانند زندگی متفاوتی را تجربه کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها