|
کدخبر: 300731

ارتباط عاشقانه از راه دور با این ۱۸ راهکار ممکن است

اگر کسی را پیدا کردید و رابطه خوبی دارید، فقط به این دلیل که دور از هم زندگی میکنید، اجازه نمیدهید فرصت عشق به سادگی از دست برود. حتی اگر تنها چند بار در ماه (یا حتی سالی یک بار) یکدیگر را ببینید، باز هم میتوانید سالم ترین ارتباط عاشقانه از راه دور را داشته باشید. از دید روانشناسی، بودن در یک رابطه طولانی مدت نیاز به کار دارد و شما باید گام هایی بردارید تا مطمئن شوید هم شما و هم پارتنرتان با یکدیگر احساس ارتباط میکنید در حالی که از نظر فیزیکی کنار هم نیستند.

ارتباط عاشقانه از راه دور

نکاتی برای حفظ رابطه طولانی مدت

اگر ارتباط عاشقانه از راه دور دارید این مطلب برای شماست. استفاده از مشاوره روابط عاطفی آنلاین یکی از راهکارهای مفید ایجاد ارتباط عاشقانه از راه دور است که در ادامه بیشتر درباره آنها توضیح میدهیم.

1- تعیین تاریخ پایان

عشق از راه دور برای یک زمان محدود چیز خوبی است، در نهایت شما میخواهید نزدیک پارتنر خود باشید. این کار به هر دو طرف کمک میکند تا بدانند چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. جدا بودن سخت است، بنابراین هر دوی شما باید به یک اندازه به رابطه متعهد باشید و در مورد اینکه این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و زندگی نزدیک هم، برنامه باشید. 

2- بیشتر زنگ بزنید

در یک رابطه عاطفی از راه دور مهم است که در ارتباط بمانیم. صحبت کردن با تلفن و تماس تصویری بهترین راه ارتباط است، شاید منظور پیغامها به درستی درک نشود. کلا در جلسات مشاوره آنلاین قبل از ازدواج هم تاکید زیادی بر ارتباط پیش از دلبستگی برای شناخت بیشتر میشود.

3- صحبت کردن در صبح و شب

اعلام حضور در صبح ها و عصرها قبل از رفتن به رختخواب نیز بسیار مهم است. به این ترتیب احساس میکنید که در ابتدا و انتهای روزتان با یکدیگر در ارتباط بوده اید. به این ترتیب حتی اگر از نظر فیزیکی در کنار هم نباشید، باز هم احساس میکنید بخشی از روز یکدیگر هستید.

4- با هم کار کنید حتی اگر جدا هستید

ارتباط عاطفی از فاصله دور

فقط به این دلیل که شما از نظر فیزیکی در یک مکان نیستید، به این معنی نیست که نمیتوانید با هم خوش بگذرانید. برنامه ریزی کنید یک شب از طریق اسکایپ فیلم مشابهی را حتی زمانی که در مکان های مختلف هستید تماشا کنید.

5- ملاقات به طور منظم

مهم است که تا حد امکان یکدیگر را ببینید. با توجه به فاصله شاید سخت باشد، اما مهم است. هدف این است که حداقل به صورت فصلی یکدیگر را ببینید. حتی بهتر از آن این است که بتوانید به صورت ماهانه یکدیگر را ببینید.

6- تدارک برنامه های سرگرم کننده

در جزئیات کاری که دفعه بعد انجام خواهید داد، دقت کنید. آخر هفته آینده را با هم برنامه ریزی کنید. در مورد کارهای جالبی که انجام میدهید صحبت کنید.

7- همیشه برای دیدار بعدی خود برنامه ریزی داشته باشید

در ارتباط عاشقانه از راه دور مهم است بدانید دفعه بعدی قرار است کی همدیگر را ببینید. با دانستن تاریخ دقیق ملاقات بعدی یعنی هر دوی شما برای چیزی انتظار میکشید.

8- در مکان هایی که زندگی میکنید به یکدیگر سر بزنید

زمانی که در رابطه طولانی مدت هستید، برنامه ریزی برای سفرهای هیجان انگیز برای دیدن یکدیگر میتواند عالی باشد. یا ملاقات با یکدیگر در مکانی که در آن زندگی میکنید نیز عملی است.

9- اعتماد به نفس داشته باشید

احساس ناامنی باعث میشود که یک پارتنر بیش از حد به دیگری نزدیک شود. به این ترتیب تماس ها و ارسال تکست های زیاد باعث ایجاد تنش غیر ضروری میشود.

10- درباره احساسات یکدیگر بپرسید

توجه و نگرانی و تمایل خود را برای حضور در همه جا نشان دهید. مثلا:

  • چگونه میتوانم از شما حمایت کنم؟
  • در حال حاضر از من چه انتظاری داری؟
  • چه احساسی داری؟

این سوالات به فردی که احساس قطع ارتباط می‌کند اجازه می‌دهد تا آنچه را که واقعا در قلب احساس کرده و در فکرش است به اشتراک بگذارد. یک مشاور روانشناس آنلاین (www.wikiravan.com) در ویکی روان یا مرکز مشاوره آنلاین دیگر کمک میکند احساسات خود را بیان کرده و ارتباط عاشقانه از راه دور را مدیریت کنید.

11- تنظیم قوانین و مرزهای شفاف

ارتباط عاشقانه از راه دور نیازمند قوانین خاص خود است. کاری را انجام ندهید که دوست ندارید طرف مقابل حتی در شبکه های اجتماعی ببیند. بهتر است از موقعیت هایی که ممکن است باعث ناراحتی یا تهدید طرف مقابل شود، دوری کنید.

12- آماده برنامه ریزی دیدارهای اضطراری باشید

اگر یکی از طرفین احساس جدایی یا تنهایی میکند، برنامه ریزی برای ملاقات با یکدیگر مهم است.

13- یکدیگر را با هدایا غافلگیر کنید

وقتی از نظر فیزیکی در کنار هم نیستید، مهم است که تعلق خاطر خود را به روشهای خلاقانه نشان دهید. اگر میدانید که او عاشق گل است، گل به او بدهید. اگر میدانید که مریض احوال است، غذا را طوری به او تحویل دهید که گویی آنجا هستید و از او مراقبت میکنید.

14- در تماس تصویری رمانتیک باشید

زمانی را حتی به صورت مجازی، به عنوان زوج و رابطه عاشقانه کنار بگذارید. شما میتوانید از این طریق با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و با هم صمیمی شوید، بنابراین هر دوی شما با یکدیگر در ارتباط هستید تا این جذابیت را زنده نگه دارید.

15- اگر مشکلی احساس میشود، در مورد آن صحبت کنید

اگر چیزی در رابطه تغییر کرده، مهم است که این سوال را مطرح کنید که آیا احساس برابری دارید و با تمام سختی بپرسید آیا زمان آن رسیده که رابطه را تمام کنید یا خیر.

16- در الویت قرار دادن یکدیگر

باید روی روابط طولانی مدت کار کنید و مهم است که هر دو پارتنر این کار را انجام دهند و یکدیگر را در اولویت قرار دهند. وقتی یک نفر انتخاب دیگری را قبول ندارد، دیگر ارزشی نخواهد داشت.

17- خودکاوی کردن

همچنین برای هر فرد در رابطه واقعا مهم است که آگاه باشد و در مورد آنچه که بیشتر از همه به آن نیاز دارد یا به آنچه که در رابطه احساس خوبی دارد و کلمات و تجربیات خاص فکر کند. به عبارت دیگر، مهم است که خودتان را بشناسید تا بتوانید به پارتنرتان بگویید چه چیزی برای شما مهم است و به چه چیزهایی نیاز دارید تا این کار را انجام دهید.

18- قدر لحظات خود را بدانید

مهم نیست که چگونه ارتباط برقرار میکنید و میتواند قدرتمند باشد. برای مثال، یک تماس تصویری میتواند به اندازه یک قرار شام معنادار باشد، زیرا فرد کاملا حاضر بوده و درست در مقابل شما قرار دارد. صرف نظر از اینکه چگونه با هم کنار میآیید، سعی کنید در لحظه زندگی کنید.

ارتباط عاشقانه از راه دور شاید سخت باشد اما ممکن است و میتوانید انجامش دهید. اما در نهایت ارتباط عاشقانه دور از هم باید به رسیدن ختم شود. یعنی ارتباط عاطفی از فاصله دور تنها برای مدتی خوب است نه برای همیشه. اگر محدودیت ها از بین رفت سریعا برای با هم بودن برنامه ریزی کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • ابراهیم ارسالی در

    عشق راه دور بزرگترین عذاب دنیاست. خیلی س خته

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها