|
کدخبر: 290831

استعفای وزیر آموزش و پرورش چه تبعاتی دارد؟ + فیلم

وزارت آموزش و پرورش برای ابراهیم رییسی هم دردسرساز شد؛ وزارتخانه‌ای وسیع که جایگاه دومین نهاد پرخرج دولتی را از آن خود کرده و همواره در اغلب دولت‌ها، با چالش های جدی روبرو بوده که تغییر وزرای آن، مسبوق به سابقه است.

فرهنگی و اجتماعی

استعفای یوسف نوری از تصدی این وزارتخانه، هرچند در ظاهر امر، راه برون رفت از چالش اخیر است اما برای ابراهیم رییسی و دولت او تبعاتی برجای می‌گذارد؛ نخست آنکه رییسی برای چهارمین بار باید با مجلس وارد مذاکره شود و در شرایط فعلی، نمایندگان را به رای اعتماد به گزینه چهارم وزارت اقناع کند.

از سوی دیگر، او با تغییر نوری، به چالش تامین اعتبار و اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان خاتمه نداده است و از این رو، وزارت آموزش و پرورش، احتمالا در ماه‌های آتی دولت رییسی را به چالش خواهد کشاند.

 

منبع: اکوایران
  • ناشناس ارسالی در

    معلم هست دانشسرایی خالص خالص بیست سال سلبقه خدمت واقعی ندارد چون نصف خدمتش در حال تدریس بوده و با سی سال سابقه خدمت دکوری ،با مدرک لیسانس با گروه ۱۴ بازنشسته شده و الان شغل شریف بنگاه داری با دو گروه اضافه که از راه رانت گرفته
    گروه گردان عاشورا ،گروه تشویقی
    در حالی ۲۰سال سابق کار ندارد

    معلم هم هست با ۳۴سال سابقه خدمت ورودی تربیت معلم، و ۳۲ سال خدمت واقعی واقعی مدرک فوق لیسانس دانشگاه دولتی تعلیم و تربیت، معلم نمونه شهر استان، دهها جایزه نفرات اول دوم سوم از مسابقات فرهنگی هنری ورزشی درون وزارت خانه،دارای مقاله و پزوهش، و بالاترین سقف امتیاز سالانه معلم و فعالیت نماز ،...و گردان عاشورا. گروه ۱۲

    این معلم گروه دوازده فوق لیسانس دیگه بایدچه میکرده که نکرده گروه ۱۲ هست بدون گروه تشویقی بدون گروه گردان عاشورا

    و معلم لیسانس بالا
    چه کرده که گروه ۱۴ هست و با کمترین سابقه خدمت واقعی واقعی بازنشسته شده

    این دو گروه اضافه ناحق ،یا باید برای همه لغو شود یا برلی بقیه مشنولان داده شود

  • m ارسالی در

    استعفای وزیر اموزش و پرورش میتواند نوعی شانه خالی کردن دولت در قبال مطالبات فرهن گیان باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها