|
کدخبر: 248686

​مجری معروف رادیو و تلویزیون درگذشت + بیوگرافی

علیرضا غفاری مجری رادیو و تلویزیون امروز بر اثر سکته درگذشت.

فرهنگی و اجتماعی ​مجری معروف رادیو و تلویزیون درگذشت + بیوگرافی

علیرضا غفاری مجری و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند، بر اثر سکته قلبی درگذشت.او سال‌ها برنامه‌های مختلفی را در رادیو و تلویزیون اجرا کرد و مدیر روابط عمومی نهاد‌های مختلفی بود.

احمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا خبر درگذشت علیرضا غفاری را اعلام کرد و گفت: علیرضا غفاری از مجریان خوبی بود که با عشق و علاقه در رادیو و در تلویزیون فعالیت می کرد.

به گفته صدر علیرضا غفاری سال ۶۲ به استخدام صداوسیما درآمد، او منتقد سینمایی نویسنده و شاعر هم بود.

علیرضا غفاری متولد ۱۳۳۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد است. وی کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر هم دارد.

از سوابق اصلی او می توان به مدیریت گروه گزارش صدای جمهوری اسلامی ایران و مدیر کلی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران اشاره کرد.  او همچنین بنیانگذار و مدیر مسئول "همشهری" نشریه داخلی شهرداری تهران  و دبیر و عضو شورای نظارت بر نمایش مرکز هنرهای نمایشی بوده است.

در سوابق مرحوم غفاری همچنین مدیریت روابط عمومی ده ها مرکز مهم دولتی و بخش خصوصی و تاسیس و عضویت در انجمن های فرهنگی و هنری بسیاری دیده می شود.

غفاری در زمینه نگارش کتاب هم فعالیت داشت و چند کتاب صوتی با صدای او منتشر شده بود. انتشار ۳ مجموعه شعر با عناوین با توأم آزادی، چهل پاره عشق  و در آستان بلوغ از مهمترین آنهاست.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها