|
کدخبر: 183078

جذاب ترین بازی های کنسول xbax۳۶۰

بازی های کنسول ایکس باکس ۳۶۰ همچنان ارزش بازی کردن و وقت گذاشتن را دارند و گیمرها به خرید بازی ایکس xbox ۳۶۰ فکر می کنند.

بازی های کنسول ایکس باکس ۳۶۰ همچنان ارزش بازی کردن و وقت گذاشتن را دارند و گیمرها به خرید بازی ایکس xbox ۳۶۰ فکر می کنند. ما در این مطلب، ۱۰ بازی برتر از دید خود را معرفی می کنیم. اگر قصد دارید خرید بازی ایکس xbox ۳۶۰ را در در برنامه خود قرار دهید و یا تازه این کنسول را خریده اید، پیشنهاد می کنیم ۱۰ بازی برتر لیست ما را از دست ندهید.

بازی

Portal ۲

این بازی در سبک پازل ساخته شده و مورد تحسین منتقدان بسیاری قرار گرفته است. Portal ۲ توانست داستان اصلی را به روش های مختلف بهبود بخشد. نقش اصلی بازی پازل های شیطانی را با کمک Handheld Portal Device حل می کند و هدف او این است که از یک زیرزمین هزارتو فرار کند. شخصیت های جالب با صداهای عالی در این بازی، شما را راهنمایی می کنند. ممکن است هرگز حس نکنید بازی سخت است. زیرا پس از هر پازلی که حل می کنید، با پازلی چالش برانگیزتر روبرو می شوید. اگر عاشق سبک پازل هستید، خرید بازی ایکس xbox ۳۶۰ را فراموش نکنید.

بازی.

 

Mass Effect ۲

نقش اصلی این بازی برای جستجو در سیارات عجیب و غریب، افراد جسوری را استخدام می کند. داستان این بازی با یک انفجار شروع می شود و که در آن یکی از شخصیت ها کشته می شود. در بازی تاثیر فراگیر باید تصمیمات بسیاری بگیرید و هر تصمیم بر بازی اثر می گذارد. نسخه دوم سریع تر و روان تر از بازی اصلی است. شما حین جستجو سیارات بیگانه، با دشمنان بزرگ تر و بیشتری مواجه می شوید.

The Elder Scrolls V: Skyrim

این بازی قبل از آن که منتشر شود به یکی از محبوب ترین های تاریخ بازی تبدیل شد. سبک این بازی جهان باز فانتزی است که با منظره های جذاب مانند رودخانه ها و جنگل ها و کوه های بی نظیر، شما را شگفت زده می کند. با یاد گرفتن زبان اژدهاها می توانید راه خود را در این جهان پیدا کنید. این بازی نیز یکی از بهترین گزینه ها برای خرید بازی ایکس xbox ۳۶۰ است.

Red Dead Redemption

شما نقش قانون شکنی را بازی می کنید که پس از درگیر شدن با پلیس سعی دارد دوستان قدیمی اش را پیدا کند. این بازی شخصیت های جالب و داستانی به یاد ماندنی دارد. شاید به نظر شما بازی از نظر بصری زیبا نباشد ولی به راحتی خواهید توانست در غرب وحشی غرق شوید. اگه به خرید بازی ایکس xbox ۳۶۰ فکر می کنید، این بازی را از دست ندهید.

Batman: Arkham City

شاید در نظر بسیاری از مردم بهترین بازی ابرقهرمانی باشد. از لحظه ای صدای جوکر را می شنوید، بازی برای شما جالب می شود. این بازی با مکانیستم های جنگی و پازل های عالی، هر گیمری را جذب می کند. در این بازی، بتمن توسط جوکر مسموم شده است و باید تا پایان شب، خود را درمان کند. نبرد های خشن کمبو و چند گجت که بتمن را در شهرهای خطرناک همراهی می کنند، جذابیت بازی را دوچندان کرده است. این بازی می تواند گزینه مناسبی برای خرید بازی ایکس xbox ۳۶۰ باشد.

Dark Soul

این بازی یکی از بی رحم ترین بازی های تاریخ بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی است. این بازی هزاران بار شما را خواهد کشت تا از خطاهای کوچک و بزرگ خود درس بگیرید. این بازی پر از نبردهای سخت با رئیس های مختلف است. درد این بازی بیشتر از لذت آن است ولی شکست دشمنی که قبلا دست نیافتنی بود، بسیار لذت بخش است. شما باید سه هفته در زیرزمین بازی کنید و برای شکست دشمنان خود تلاش کنید.

Grand Theft Auto V

شما در این بازی، شخصیت های جالب، فروشندگان مواد مخدر و ماشین های زیادی را خواهید دید. فیلمنامه عالی و جذاب این بازی به سه شخصیت اصلی می پردازد. شما می توانید این سه شخصیت را بازی کنید، با سرخوشی به جستجوی بازی بپردازید، یا به همراه دوستان خود در حالت چند نفره بازی کنید. به دلیل کشتارها و تعقیب و گزیر با خودروها، این بازی جذابیت زیادی دارد. اگر حالت چند نفره آنلاین را بازی کنید، از انعطاف پذیری آن شگفت زده خواهید شد. این بازی هنوز هم محبوبیت خود را از دست نداده است.

Call of Duty ۴: Modern Warfare

این بازی حتی با وجود کهنه شدن موضوع اصلی، در همه لیست های بهترین بازی و خرید بازی ایکس xbox ۳۶۰ گیمرها خودنمایی می کند و هنوز هم این مجموعه طرفداران بسیاری دارد. این بازی با عملکرد مناسب خود از ابتدا تا انتهای آن، یک شاهکار محسوب می شود و معرفی شخصیت های جدید، بازی را جالب تر می کند. در این بازی سه مرحله با موضوع شکار تروریست ها در خاورمیانه، کنترل آسمان از هواپیما و تلاش برای عدم وقوع هولاکاست جهانی ممکن است در نظر شما کلیشه ای به نظر برسد ولی در زمان انتشار، با استقبال خوبی روبرو شد.

BioShock

این بازی در سبک تیراندازی اول شخص ساخته شده است و حتی یک ثانیه هم نمی توانید از آن دل بکنید. گرافیک عالی و صداهای بی نظیر، محیط این بازی را به جالب ترین محیط های تاریخ بازی تبدیل کرده است. اگر شهر زیر آب وحشتناک و ضبط صوت های پراکنده در شهر را در نظر بگیریم می توانیم محیط این بازی را وحشتناک توصیف کنیم. خرید بازی ایکس xbox ۳۶۰ را فراموش نکنید.

Fallout ۳

در این بازی، شما با دنیایی آخرالزمانی مواجه هستید و به دلیل گیم پلی اول شخص می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. بازی فال اوت توانست به موفقیتی مثال زدنی برسد. این بازی به شما آزادی کامل می دهد و می توانید در دنیای عجیب و غریب بسیار بزرگ به هر کجا که دوست دارید بروید. گرافیک بی نظیر و منظره های فوق العاده و زیبا شما را شگفت زده می کند. همچنین در این بازی می توانید میان بد بودن و خوب بودن، یکی را انتخاب کنید و طبق انتخاب شما مسیر بازی تغییر خواهد یافت. هوش مصنوعی هوشمند این بازی نیز بی نظیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب بازی های xbox ۳۶۰ به سایت ویزا گیم مراجعه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها