|
کدخبر: 317412

به امنیت سرمایه گذاری در ایران بها داده می شود

چهره ماندگار صنعت ایران: قدردانی و تجلیل از صنعتگران نمونه نشان دهنده این است که امنیت سرمایه گذاری در کشور ایران وجود دارد و به آن بها داده می‌شود.

صنعت به امنیت سرمایه گذاری در ایران بها داده می شود

محمد عصارزادگان افزود: فراز نشیب‌های زیادی در فعالیت ها وجود داشته و کارخانه از سال ۱۳۹۲ بمدت هشت سال با مشکل مواجه شد اما عشق، علاقه به مردم و مملکت و کار با صداقت، موجب شد که فراز نشیب‌ها و مشکلات کارخانه را یکی پس از دیگری با همت و تلاش و کمک مسوولان استان و کشور برطرف کنیم.

وی ادامه داد: آغاز فعالیت این مجموعه به سال ۱۳۵۷ و حدود ۵۰ سال پیش بر می‌گردد و امروز ظرفیت تولید انواع آرد این کارخانه از ۱۰ تُن به ۶۰۰ تن رسیده است.

رییس گروه صنایع غذایی جرعه خاطرنشان کرد: گروه صنایع غذایی جرعه با افتخار تامین بخشی از سفره مردم  را بر عهده دارد و این کار برای من امری مقدس است که اگز هزاربار هم به عقب برگردم، باز هم این حرفه را برگزینم.

وی بیان کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی برای تامین آرد مورد نیاز مردم، شبانه روز تلاش کردیم و امروز نیز در جنگ نابرابر اقتصادی غرب علیه ایران در کنار مردم ایران ایستاده ایم.

این کارآفرین نمونه کشوری افزود: در تمام این سال ها ما تلاش کردیم توسعه کمی و کیفی محصول خود را در دستور کار قرار دهیم و موفقیت های خوبی نیز به دست آوردیم و خوشحالیم که در بررسی های کیفی دستگاه های ذیربط همواره توانستیم سربلند بیرون بیاییم، اما مهمتر از آن رضایت مردم از گروه صنایع غذایی جرعه است که این موضوع در نظرسنجی ها مشخص و بزرگترین افتخار این مجموعه نیز رضایت مردم از ما می باشد.

رییس گروه صنایع غذایی جرعه  با بیان اینکه یک بار دیگر در سال ۱۳۸۹ بعنوان چهره ماندگار کشور انتخاب شدم اظهار داشت: بزرگترین سیلوی ذخیره نگهداری گندم با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن برای برقراری امنیت سلامت غذایی مردم در استان برپا شده است.

به گفته وی، از ۱۰ سال گذشته تا کنون هیچگونه بهره برداری از این سیلوی عظیم و مُجهز بعنوان سرمایه ملی انجام نشده و خالی از گندم است و برغم داشتن مصوبات از مراجع ذیصلاح از جمله ستاد رفع موانع تولید کشور، ستاد تسهیل و شورای تامین و دستورات متعدد سازمان بازرسی کل کشور بلاتکلیف رها شده است. 

وی اضافه کرد: این کارخانه سال ۱۴۰۰ بطور مجدد به مدار تولید بازگشت و در حال حاضر مدیریت سه مجموعه آرد جرعه، آرد جرعه شاهین اصفهان و سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گندمداران اصفهان را بر عهده دارم.

هفدهمین جشنواره تولید کنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین جشنواره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

در این مراسم ضمن تجلیل از محمد عصارزادگان، رئیس گروه صنایع غذایی جرعه،  وی به عنوان چهره ماندگار صنعت ایران معرفی شد.

محمد عصارزادگان پیش از این به عنوان پیشکسوت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز شناخته شده بود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها