|
کدخبر: 299368

قیمت روز انواع فنس توری ، میلگرد و آهن آلات

توری حصاری از سیم مفتول تولید می شود و دارای شبکه هایی لوزی شکل بوده و سیم مفتول ها به صورت قلاب در هم بافته شده اند. کاربرد اصلی توری حصاری در فنس وحصار کشی می باشد. این توری معمولا از مفتول هایی از جنس گالوانیزه گرم یا فولاد ضد زنگ تولید می گردد ، در ادامه با ما همراه باشید . 

images_1688459747_64a3d9e3717a0.jpg

توری حصاری چیست ؟ 

از روش های مرزبندی و ایجاد مانع حصار کشی است. حصار کشی از دیرباز با سنگ و چوب بوده که امنیت، کارای، دوام و عمر مناسب یک حصار با کیفیت را نداشته و پس از چندین ماه کارای خود را از دست می دهد. امروزه حصارکشی با توری حصاری انجام می شود که کارایی، هزینه ساخت و کیفیت را بسیار مطلوب تر می کند . 

توری حصاری یا فنس نوعی حصار است که از مفتول گالوانیزه گرم ساخته می‌شود و کاربردهای زیادی جهت حصارکشی زمین‌ها، باغ‌ها، ساختمان‌ها و… دارد. به طور کلی این نوع توری از مفتول گالوانیزه و گاهی نیز از پلی‌اتیلن تولید می‌شود، حتی در برخی موارد ممکن است جهت مصارف تزئینی از چوب بامبو برای ساخت فنس یا توری استفاده شود .

فنس توری چیست ؟ 

برای اطلاع از قیمت فنس می توانید به صورت روزانه به وبسایت فولادین مراجعه نمایید . فنس در حقیقت مجموعه از سیم‌های فلزی است که با صورت خاص و ویژه‌ای در هم بافته شده‌اند. این توری‌ها از نظر کاربرد بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود از آن‌ها استفاده کنید. برای اینکه بهتر بدانید فنس چیست و چه کاربردهایی دارد، باید به نوع آن نیز دقت داشته باشید. برای ساخت فنس‌ها معمولا از فولاد گالوانیزه استفاده می‌شود که استحکام بسیار بالایی دارد. در برخی از مواقع دیده شده است که روکش‌ فنس‌ها از جنس پی وی سی  ساخته می‌شوند . همچنین استفاده از روکش گالوانیزه گرم نیز بسیار رایج است که شما می‌توانید از این موضوع به سود خود بهره ببرید و محصول مرغوبی را خریداری کنید .

توری حصاری یا فنس نوعی حصار است که از مفتول گالوانیزه گرم ساخته می‌شود و کاربردهای زیادی جهت حصارکشی زمین‌ها، باغ‌ها، ساختمان‌ها و… دارد. به طور کلی این نوع توری از مفتول گالوانیزه و گاهی نیز از پلی‌اتیلن تولید می‌شود، حتی در برخی موارد ممکن است جهت مصارف تزئینی از چوب بامبو برای ساخت فنس یا توری استفاده شود. در سال ۱۸۴۰ اکثر فنس‌ها از چدن ساخته می‌شدند؛ اما این نوع حصار به دلیل قیمت خیلی زیاد از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نبود. با این وجود هم اکنون نیز برخی از کارگاه‌ها از چدن برای ساخت توری حصاری استفاده می‌کنند.

images_1688459767_64a3d9f7d1392.jpg

قیمت روز میلگرد آجدار

میلگرد آجدار آهن یا آرماتور فولادی است که در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن ( بتن ) مورد استفاده قرار می‌گیرد . فولادی که به این منظور در سازه‌های بتن آرمه به کار می‌رود به شکل سیم یا میلگرد می‌باشد و فولاد ، میلگرد نامیده می‌شود . البته در موارد خاصی از فولاد ساختمانی نظیر نیمرخ‌ های شکل ، ناودانی یا قوطی نیز برای مسلح کردن بتن استفاده می‌شود . 

برای استعلام قیمت میلگرد امروز آجدار و ساده نیز تنها کافیست با کارشناسان فولادین تماس حاصل نمایید تا از قیمت لحظه ای آهن آلات و میلگرد مطلع شوید .

میلگرد ساده چیست ؟ 

میلگردهای ساده نوعی از میلگرد هستند که نمایی صاف و صیقلی دارند. به عبارت بهتر، میلگردها ساده دارای هیچگونه آجی روی سطح خارجی خود نیستند . این نوع از میلگردها برای افزایش مقاومت کششی بتن و به صورت محدود در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند . آرماتورهای ساده، بیشتر کاربرد صنعتی دارند تا ساختمان سازی . این محصولات در ساخت خاموت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ به عبارت دیگر، هر چه این محصول، کیفیت بهتری داشته باشد، در صنعت، بیشتر قابل استفاده خواهد بود.

به طور کلی کاربرد این محصول در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین بتن است. قطری که در برگ شناسایی میلگرد ساده ذکر شده قطر اسمی آن است. این مقطع فولادی دارای برگ شناسنامه بوده که در آن آنالیز محصول آورده شده است. از موارد مصرف این نوع میلگرد نیز می‌توان در صنعت و ساختمان‌سازی نام برد. همچنین برای جوشکاری میلگرد بدون آج لازم است محصول براساس استاندارد ملی ایران ISIRI 3131 پیش گرم شود.

images_1688459786_64a3da0a6df78.png

قیمت آهن آلات روز

برای استعلام قیمت آهن آلات می توانید از وبسایت رسمی فولادین هر روزه دیدن فرمایید ، همچنین برای اطلاع از قیمت لحطه ای آهن آلات توصیه می شود با کارشناسان فولادین تماس بگیرید چرا که نوسانات قیمت در بازار آهن به صورت لحظه ای و دقیقه ای می باشد . 

فولادین ، فروش آنلاین آهن و فولاد

https://fuladin.com/

شماره تماتس : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها