|
کدخبر: 295252

دستاوردهای شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد

در این گزارش به مروری بر خبرهای کوتاه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد پرداخته شده است.

مدیرعامل شرکت توکاریل در جمع مدیران عامل شرکت‌های پیمانکاری فولاد مبارکه ضمن معرفی شرکت توکاریل به عنوان بزرگترین مجموعه حمل‌و‌نقل ریلی کشور، نقش‌آفرینی در تامین سنگ‌آهن و تاثیر در چرخه تولیدات مجتمع فولاد مبارکه توسط شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی و جاده‌ای را مهم دانست و همکاری با فولاد مبارکه را خواسته بسیاری از شرکت‌های کشور بیان کرد.

محسن سعیدبخش از ضرورت تسهیل بروکراسی اداری در قالب ضوابط و قوانین سخن گفت و کاهش این روند را برای شرکای تجاری فولاد خواستار شد.

مدیرعامل شرکت صنایع نسوز توکا با صدور پیامی از برگزاری منظم مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

ایاز اسماعیلی در بخشی از پیام تشکر خود آورده است: «از تلاش، کوشش و زحمات صادقانه یکایک شما که در تحقق بخش عمده‌ای از اهداف سال گذشته‌ی شرکت و برگزاری منظم، شفاف و با شکوه مجمع عمومی فوق‌العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه تلاش نمودید، صمیمانه تشکر می‌نمایم».

شرکت غلطکها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه(میرکو) با برپایی غرفه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حضور یافت.

محمد جعفری مدیرعامل شرکت میرکو اظهار داشت: این حضور فرصت مغتنمی است تا شرکت میرکو در کنار شرکت‌های فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهد و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی شرکت را هدایت نمایند.

شرکت ایران‌ذوب موفق به دریافت مجدد گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه ISO۴۵۰۰۱: ۲۰۱۸ و ISO۹۰۰۱: ۲۰۱۵ و ISO۱۴۰۰۱: ۲۰۱۵ از شرکت TUV AUSTRIA(توف نورد سابق) بدون هیچگونه عدم انطباق شد.

شرکت استقلال سپاهان با همکاری شرکت‌های تولید کننده سنگ خام دولومیت در راستای اهداف توسعه‌ای خود، اقدام به روکش ۵کیلومتر آسفالت جاده مشترک کرد.

حمیدرضا قندی مدیر عامل شرکت استقلال سپاهان اظهار داشت: با انجام این عملیات، منافع زیادی از جمله بالا بردن راندمان فروش، حل مشکلات حمل و تردد کامیون‌های حمل بار و اجتناب از افزایش قیمت کرایه کامیون‌های حمل بار بابت جاده خاکی و همچنین کاهش استهلاک و هزینه‌های سرسام‌آور قطعات ماشین‌های حمل بار و... خواهد داشت.

هیئتی متشکل از مدیر منطقه‌ای و مدیر تعمیرگاه شرکت جک موتورز چین، مدیر مهندسی شرکت مایان و مدیر نمایندگی شرکت مایان دیزل(شعبه اصفهان) در بازدیدی از شرکت حمل و نقل توکا که به منظور ارزیابی رضایت مشتری از کشنده‌های دیما انجام شد، از قسمت تعمیرگاه، انبار یدکی و قطعات و تعدای از خودروهای دیما بازدید نموده و از نزدیک در مورد برخی از مسائل فنی کشنده‌های ساخت شرکت جک موتورز و نحوه‌ی ارائه خدمات پس از فروش بحث و تبادل نظر گردید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها