|
کدخبر: 229571

معارفه معاون سرمایه‌گذاری و توسعه هلدینگ توکافولاد + عکس

مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین و جدید سرمایه گذاری و توسعه هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد امروز سه شنبه ششم دی ماه در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی برگزار شد.

مشاوران و مدیران ستادی توکافولاد در آن حضور داشتند، دکتر احمدرضا سبزواری ضمن تاکید بر صداقت و شخصیت مهندس اسدالله زمانی راد، از خدمات و تلاش های ایشان در دوره تصدی براین معاونت تشکر و قدردانی نمودند.

مدیرعامل هلدینگ توکا فولاد با اشاره به ظرفیت های بسیارخوب و توانمندی های نهفته در شرکت های گروه توکافولاد، ضمن آرزوی موفقیت وسربلندی برای حمید پهلوان معاون سرمایه گذاری وتوسعه، ضرورت استفاده از تفکر جدید و برنامه های نوآورانه درحوزه این معاونت را خواستار شدند.

حمید پهلوان معاون سرمایه گذاری و توسعه هلدینگ توکا فولاد نیز، ضمن تشریح برنامه های آتی، چابکی و پویایی و به روز بودن این معاونت را اصلی ترین برنامه کاری خود برشمردند.

پهلوان با اشاره به تنوع فعالیت شرکتهای گروه توکا فولاد، تدوین استراتژی اختصاصی متناسب با حوزه فعالیت هر شرکت را الویت کاری معاونت سرمایه گذاری و توسعه دانسته، ایشان ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر سبزواری مدیرعامل هلدینگ توکا فولاد، خاطرنشان شدند ان شاالله به لطف خداوند متعال و همت همه همکاران و با تجهیز و جذب منابع در حوزه های جدید سرمایه گذاری، فعال و درخشان عمل نماییم و بتوانیم به جایگاه واقعی توکا فولاد دست یابیم.

توکافولاد-مراسم

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها